حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
مدیرکل حفظ آثار لرستان:

یادمان شهدای پلدختر تکمیل شود

یادمان شهدای پلدختر تکمیل شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان بر ضرورت تکمیل یادمان شهدای پلدختر تاکید کرد و گفت: ما برای مقابله با تحریف و فراموشی باید خاطرات دفاع مقدس و شهیدان را برای نسل جوان روایت‌گری و بازگو کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، محسن رشیدی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه شهدا هر آنچه داشتند در طَبق اخلاص گذاشتند، اظهار داشت: برای هر جایگاه مدیریتی در جمهوری اسلامی ایران ۷۲ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است و ما در قبال این شهدا وظیفه داریم.

وی بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان تاکید کرد و افزود: هدف دشمن از جنگ تحمیلی این بود که نور و چراغ انقلاب اسلامی را برای همیشه خاموش کند ولی علی‌رغم تلاش بیش از ۴۰ کشور بر علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی، مردم ایران اسلامی پای کار آمدند و دشمنان را با تمام سلاح و امکانات به زانو درآوردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه وعده خدا محقق و ایران اسلامی پیروزمندانه از این میدان خارج شد، عنوان کرد: ایران اسلامی در مقابل ۴۰ کشور ایستادگی کرد و مردم ما هرچه داشتند نقش‌آفرینی کردند.

وی بر ضرورت تکمیل یادمان شهدای پلدختر تاکید و بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس حاصل نقش‌آفرینی و تلاش همه مردم است.

رشیدی با بیان اینکه ما در دفاع مقدس یک الگوی مقاومت، بسیجی و جهادی را طراحی کردیم گفت: امروز طبق فرموده امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی به کشورهای جهان صادر شده و نمونه بارز آن را امروز می‌توانیم ببینیم.

وی با اشاره به اینکه تاریخ دو آسیب مهم به اسم تحریف و فراموشی دارد تصریح کرد: ما برای مقابله با تحریف و فراموشی باید خاطرات دفاع مقدس و شهیدان را برای نسل جوان روایت‌گری و بازگو کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان خاطر نشان کرد: پیام شهدا مهم‌تر از یاد شهداست ما وظیفه داریم پیام شهدا را برای آیندگان و نسل جوان بازگو کنیم.

وی با بیان اینکه اگر خاطرات شهدا، ایثارگران و رزمندگان را ننویسیم دشمن آنچه خودش می‌خواهد می‌نویسد و آن را تحریف می‌کند اظهارداشت: فراموشی و تحریف برای دفاع مقدس آسیب است.

رشیدی افزود: در هفته دفاع مقدس از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و مادران شهدا دعوت کنیم تا پیام شهدا را به نسل جوان منتقل کنند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از