حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/29 شمسی | 2024/10/20 میلادی
۱۰۰هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس توزیع شد
مدیرکل کمیته‌ امداد لرستان:

۱۰۰هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس توزیع شد

مدیرکل کمیته‌ امداد لرستان گفت: ۱۰۰ هزار عدد پاکت جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در مدارس لرستان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» جلال شیخ‌پور ظهر امروز در مراسم زنگ عاطفه‌ها که در دبیرستان صدیقه‌کبری (س) خرم‌آباد نواخته شد، اظهار داشت: حمایت از دانش‌آموزان یکی از سیاست‌های اصلی کمیته‌ امداد است که امسال در همین راستا ۳۷ هزار بسته لوازم‌التحریر با اعتباری بالغ‌بر ۱۷ میلیارد تومان تهیه و توزیع شد.

وی افزود: لرستان دومین استان کشور است که توانست لوازم‌التحریر را در بین دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش توزیع کند و حمایت‌های لازم را انجام دهد.

مدیرکل کمیته‌ امداد لرستان با اشاره به جشن عاطفه‌ها در مدارس، تصریح کرد: برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند ۱۰۰ هزار پاکت در بین دانش‌آموزان مدارس استان توزیع شده که با مبالغ جمع‌آوری شده، در راه تعالی تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند هزینه شود.

شیخ‌پور با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام، بیان کرد: میانگین هزینه‌ای که حامیان برای هر یتیم پرداخت می‌کنند یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است که تلاش می‌شود این رقم به ۲ میلیون تومان برسد.

وی خاطر نشان کرد: از بین ۳۷ هزار دانش‌آموزی که تحت پوشش کمیته‌ امداد قرار دارند، ۹۷۰ نخبه شناسایی شدند و حمایت‌هایی از آن‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از