حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
مسئول پژوهش‌سراهای لرستان:

۱۰ میلیارد تومان تجهیزات برای پژوهش‌سراها خریداری شد

۱۰ میلیارد تومان تجهیزات برای پژوهش‌سراها خریداری شد

مسئول پژوهش‌سراهای لرستان گفت: ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات برای پژوهش‌سراهای استان خریداری شده است.

مهدی امیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات بهتر به دانش‌آموزان در پژوهش‌سراهای استان بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده که در اختیار این مراکز قرار می‌گیرد که این تجهیزات شامل مواد آزمایشی و پژوهشی است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۳ پژوهش‌سرا در استان وجود دارد که تعدادی دیگر هم در دست احداث است اما تلاش می‌شود که تجهیزات بیشتری در اختیار پژوهش‌سراها قرار گیرد و از نظر کیفی این مراکز تجهیزات بیشتری در اختیار داشته باشند و سپس سایر پژوهش‌سراهای دیگر ایجاد گردد.

مسئول پژوهش‌سراهای لرستان تصریح کرد: در کل استان ۲۴ منطقه وجود دارد و باتوجه به همین باید ۲۴ پژوهش‌سرا هم در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد که این مهم در دستور کار قرار دارد.

امیری با بیان اینکه بیش از ۸۰ هزار دانش‌آموز از خدمات پژوهش‌سراها استفاده می‌کنند، گفت: طبق برنامه‌ریزی باید حدود ۱۰ درصد دانش‌آموزان از امکانات پژوهش‌سراها استفاده کنند که خوشبختانه استقبال در لرستان رضایت‌بخش است.

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره علمی پژوهشی نیز  امسال ۴۵ هزار دانش‌آموز در رشته‌های مختلف شرکت کردند که حضور در این جشنواره سبب شکوفایی استعدادها می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از