حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
مدیرکل زندان‌های لرستان:

۱۸۰ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان آزاد شدند

۱۸۰ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: ۱۸۰ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان از زندان آزاد شدند.

عبدالمجید کشوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد یکی از اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد که برای این مهم از ظرفیت خیران و ستاد دیه هم استفاده می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شده که بدهی این تعداد زندانی ۳۲۰ میلیارد تومان بوده است و از این مبلغ ۱۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض بوده که منجر به آزادی تعدادی از زندانیان شده است.

مدیرکل زندان‌های لرستان با اشاره به اقدامات انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان، گفت: برای کمک به خانواده برخی از زندانیان نیازمند، برنامه‌هایی در دستور کار قرار دارد از جمله برگزاری جشن نسیم مهر، اهداء بسته‌های مواد غذایی، تهیه و توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر بین فرزندان زندانیان نیازمند و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این مدت انجام شده است.

کشوری عنوان کرد: یکی از برنامه‌های زندان لرستان، ایجاد اشتغال و پرداخت دستمزد است که امسال برای ۴۱۱ نفر از زندانیان ایجاد شغل شده و دستمزد به آن‌ها طبق فعالیتی که داشتند، پرداخت شده است.

وی بیان کرد: پرداخت مستمری به ۳۵۰ خانوار زندانی، سرکشی از خانواده‌های زندانی و پیگیری مشکلات آن‌ها، تهیه لوازم منزل با کمک خیران نیز از دیگر اقداماتی بوده که انجام شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از