حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/29 شمسی | 2024/10/20 میلادی
۳۵۷ طرح نیمه‌تمام در شهرک‌های صنعتی وجود دارد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

۳۵۷ طرح نیمه‌تمام در شهرک‌های صنعتی وجود دارد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در شهرک‌های صنعتی استان لرستان ۳۵۷ طرح نیمه‌تمام وجود دارد که از این تعداد ۱۳۶ طرح بالای ۶۰ درصد پیشرفت دارند.

فرزاد محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: واحدهای تولیدی مختلفی در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد که این واحدها زمینه اشتغال بسیاری از افراد جوایای کار را فراهم کرده است، از همین رو تلاش می‌شود تا با حمایت و رفع مشکلات، بتوانیم این واحدها را برای تولید یاری برسانیم.

وی افزود: در شهرک‌های صنعتی استان لرستان ۳۵۷ طرح نیمه‌تمام وجود دارد که از این تعداد ۱۳۶ طرح بالای ۶۰ درصد پیشرفت دارند و تلاش می‌شود تا با تکمیل و وارد مدار شدن این طرح‌ها، شاهد رونق تولید و اشتغال در این واحدها باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان تصریح کرد: در راستای توانمندی و تقویت صنایع در سطح شهرک‌های صنعتی استان نیز احیاء و افزایش ظرفیت واحدها در دستور کار قرار گرفته است، همچنین علاوه بر این موارد نیز تکمیل و بهره‌برداری طرح‌هایی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت دارند در اولویت قرار گرفته‌اند.

محمدی بیان کرد: طی سه سال گذشته ۳۷ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان احیاء شده، ۹۱ واحد صنعتی هم افزایش ظرفیت داشته است، همچنین ۵۷ طرح نیز تکمیل و بهره‌برداری رسیده که مجموعه این اقدامات سبب رشد تولید در این شهرک‌ها شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه‌ها سبب ایجاد اشتغال برای یک هزار نفر از جویندگان کار شده است، گفت: تلاش‌ها و فعالیت برای رونق هر چه بیشتر و ایجاد واحدهای تولیدی بیشتر در شهرک‌های صنعتی مد نظر قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان یادآور شد: در حال حاضر ۶۴ پروژه در سطح شهرک‌های صنعتی لرستان در دست اجرا می‌باشد که در شهرهای مختلف استان بوده و با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها، می‌توانیم گام‌های دیگری را برای خدمت در این حوزه برداریم.

محمدی خاطر نشان کرد: ۱۹ شهرک صنعتی با وسعت یک هزار و ۵۰۰ هکتار در استان وجود دارد که برخی از واحدهای تولیدی برای اجرای طرح توسعه در کار تولیدی، نیاز به زمین داشته و تلاش شده تا زمین مورد نیاز برای آن‌ها فراهم شود.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از