حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/02/26 شمسی | 2024/05/15 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

۴۳ مربی عقیدتی سیاسی در بروجرد تجلیل شدند

۴۳ مربی عقیدتی سیاسی در بروجرد تجلیل شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: همزمان با هفته عقیدتی سیاسی، ۴۳ مربی نمونه در بروجرد تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، احمد حسنوند صبح امروز در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی که در حسینیه ثارالله بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: امروز در سایه وحدتی که وجود دارد اقدامات خوبی مرتبط با عقیدتی سیاسی در سطوح مختلف انجام شده است.

وی افزود: در توطئه‌هایی که از سوی دشمن صورت می‌گیرد که در واقع جنگ اذهان است، نقش جهاد تبیین بیشتر محسوس است که در این زمینه روشنگری و بصیرت‌افزایی صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: تشکیل قرارگاه جهاد تبیین با توجه به فرمان رهبری یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در این زمینه صورت گرفته که جلسات مختلفی برراساس همین قرارگاه با هدف روشنگری برای جامعه هدف برگزار شده است.

حسنوند افزود: از دیگر اقداماتی که در حوزه عقیدیتی سیاسی صورت گرفته، اعزام هادیان سیاسی به اردوی راهیان‌نور است و بهترین هادیان سیاسی وارد میدان شده که اعزام این هادیان در یک سفر معنوی نقش اثرگذاری در افکار جوانان داشته است.

وی یادآور شد: از دیگر برنامه‌ها، برگزاری میدان تیر برای قشر دانش‌آموز بوده که در این برنامه نمایشگاهی برپا شده است که دانش‌آموزان از آن بهره ببرند و همچنین از ایستگاه‌های سواد رسانه‌ای نیز بتوانند استفاده کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: برای ۱۵۰ اساتید دانشگاه کلاس‌هایی برگزار شده که این اساتید به اردوی راهیان پیشرفت هم اعزام شدند.

حسنوند از برگزاری ۲۸ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در شهرستان بروجرد خبر داد و افزود: هر یک از برنامه‌ها با اهداف مورد نظر برگزار خواهد شد که یکی از برنامه‌ها تجلیل از مربیان است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از