حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
شهردار بروجرد:

۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر هزینه می‌شود

۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر هزینه می‌شود

شهردار بروجرد گفت: امسال ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت کوچه‌ها و معابر در سطح شهر بروجرد هزینه می‌شود.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: آسفالت کوچه‌ها و معابر یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان است چرا که بسیاری از کوچه‌ها آسفالت مناسبی ندارند و روکش جدید در این مناطق بسیار ضروری است.

وی افزود: در همین راستا امسال برنامه‌ریزی شده که بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت کوچه و معابر و سایر خیابان‌هایی که نیاز دارند، هزینه شود که در چهار ماه نخست امسال حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت در بروجرد هزینه شده است.

شهردار بروجرد تصریح کرد: تلاش داریم تا یک نهضت واقعی آسفالت را در بروجرد انجام دهیم که ۱۲ اکیپ برای انجام آسفالت در سطح شهر فعال می‌شوند.

عیدی‌بیرانوند با اشاره به رفع نقاط حادثه‌خیز در سطح شهر بروجرد، گفت: برخی از نقاط حادثه‌خیز متاسفانه سال‌هاست که محل حوادث مختلف بوده از همین رو تلاش شده تا با شناسایی و رفع این نقاط بتوانیم اقدامی اساسی را انجام دهیم.

وی عنوان کرد: یکی از نقاط حادثه‌خیز در مسیر زیرگذر قشلاق بروجرد بود که طرح اصلاح هندسی این زیرگذر شروع شده که برای رفع این نقطه حادثه‌خیز بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه خواهد شد به طوری که امکان عبور اتوبوس از این زیرگذر فراهم خواهد شد.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: شهرداری همه توان خود را به کار گرفته تا با رفع نقاط حادثه‌خیز، ایجاد فضای سبز، آسفالت کوچه و معابر، زیباسازی شهری بتواند خدمات خوبی را به شهروندان ارائه دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از