حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

آب و کشاورزی از اولویت‌های کوهدشت است

آب و کشاورزی از اولویت‌های کوهدشت است

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس با اشاره به اینکه مسئله آب و کشاورزی در کوهدشت در اولویت قرار دارند، گفت: شیوه‌های علمی و نو در حوزه حفاظت از منابع آبی استفاده و طبق قانون عمل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، علی امامی‌راد صبح امروز در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان کوهدشت اظهار داشت: از روش‌های نو و علمی در کشاورزی و کشت محصولات جایگزین استفاده شود و از آن حمایت شود.

وی با اشاره به اینکه مسئله آب و کشاورزی در کوهدشت در اولویت قرار دارند، افزود: شیوه‌های علمی و نو در حوزه حفاظت از منابع آبی استفاده شود و طبق قانون عمل شود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس عنوان کرد: به کشاورزانی کمک کنید که در تنگا قرار دارند، آبفا شهرستان در فعالیت‌های خود اولویت‌بندی کند و مشکلات مردم به جد پیگیری کند.

وی تصریح کرد: باید همواره شیوه‌های علمی اتخاذ شود چراکه جهان به سمت علم‌های نوین پیش می‌رود، باید از این روش‌ها دفاع شود و مردم را به استفاده از شیوه‌های صحیح از منابع آب و کشاورزی تشویق کرد.

امامی‌راد با اشاره به اینکه من صد درصد، برایم مُر قانون ملاک است، بیان کرد: ما بدون مردم کارمان پیش نمی‌رود، باید در زیر سایه ولایت رهبری معظم انقلاب در خدمت مردم باشیم.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس بیان کرد: اگر سایر خدمات دولت شهید رئیسی را در نظر نگیریم و فقط خدمات ایشان را در حوزه آب محاسبه کنیم، باید گفت به‌اندازه همه دولت‌های گذشته خدمت کرده است و همه بحران‌های آب آشامیدنی را در کشور که از طرف برخی دولت‌های گذشته تلنبار شده بود را مدیریت و ساماندهی کرد و پروژه‌های بزرگی را به افتتاح رساند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از