حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
آمریکا حامی اصلی رژیم‌صهیونیستی است
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

آمریکا حامی اصلی رژیم‌صهیونیستی است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: آمریکا و حامیان آن‌ها سلاح‌ در اختیار رژیم‌جعلی قرار می‌دهند و حامی اصلی رژیم‌صهیونیستی است که چنین جنایت‌هایی را انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، اظهار داشت: رهبری چند روز پیش سخنرانی مهمی داشتند و فرمودند نام و راه شهیدان و هفته دفاع‌مقدس تضمین‌کننده راه و مسیر انقلاب اسلامی است و اگر می‌خواهیم مسیر انقلاب براساس اهداف متعالی حرکت کند و به اهداف برسد، باید نام شهیدان را همیشه گرامی داشت.

وی افزود: تذکر رهبری در دیدار با رزمندگان و مجاهدان در پایان سخنانشان این بود که رزمندگان ما نگذاشتند پرچم دشمن در مرزهای ما برافراشته شود و با وجود این فداکاری‌ها، ایران نفوذ فرهنگی، سبک زندگی دشمن و وسوسه‌های آنان به وسیله افراد نفوذی را نمی‌پذیرد و ایران، حزب‌الله و مردم انقلابی نمی‌گذارند پرچم دشمن برافراشته شود.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: رژیم‌صهیونیستی سرزمینی را اشغال کرده و در یک سال اخیر جنایت‌هایی را در حق مردم فلسطین انجام داده که در تاریخ بشریت این جنایات کم‌نظیر است و طی این روزها شاهد شدت جنایات این رژیم هستیم و کشورهایی از این جنایت‌ها اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند اما همه می‌دانند آمریکا و حامیان آن‌ها این سلاح‌ها را در اختیار رژیم‌جعلی قرار می‌دهند، خداوندی که این ملت را بر رژیم بعثی پیروز کرد، امت اسلامی و جبهه مقاومت را نیز پیروز خواهد کرد.

شاهرخی با بیان اینکه پیشرفت یک کشور در این است که هر قوه مجریه، مقننه و قضائیه کار خود را به خوبی انجام دهد، گفت: اگر این سه قوه هماهنگ با هم باشند این کشور پیشرفت خواهد کرد.

وی یادآور شد: گاهی به عنوان نظارت، افرادی در عزل و نصب‌ها دخالت می‌کنند و پیشنهاد می‌شود که طرحی داده شود که پیشنهاد را از دخالت در عزل و نصب جدا کنند چرا که کشور و استان ما در این جهت آسیب دیده است و لازم است مرجعی در این راستا باشد.

خطیب جمعه خرم‌آباد با اشاره به نفوذ دشمن، عنوان کرد: گروهی هستند که با رژیم‌صهیونیستی همکاری دارند و کارشان ترویج فساد اخلاقی با ایجاد کانال‌های مبتذل و جاسوسی برای دشمن است، به ظاهر مراسم مذهبی می‌گیرند ولی بدحجابی را ترویج می‌دهند و فعالیت‌هایی را در شهرهای بزرگ دارند و درآمد را صرف امور ضداخلاقی می‌کنند، یکی از کارهایشان نگهداری حیوان در منزل است و برخی از افراد غافل هم از این روش تبعیت می‌کنند.

شاهرخی عنوان کرد: گاهی با ترویج ادیان دیگر و آئین‌ها تلاش دارند تا ذهن‌ها را از افکار دینی دور کنند و مردم را از دین و نماز جدا کنند، مردم را از اجتماعات سیاسی و مذهبی جدا کنند و این همان نفوذ است که باید همه هوشیار باشند چرا که اینها تلاش دارند تا پرچم تفرقه را بلند کنند و پشت همه اینها نفوذ دشمن است و مسئولان غفلت نکنند.

وی اظهار داشت: دشمن تلاش دارد تا از طریق فضای مجازی هم بتواند ضربه بزند لذا باید برای شبکه‌های اجتماعی در کشور قاعده و قانون مصوب شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از