حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل صمت لرستان:

اجرای ۱۱پروژه پیشران در دولت سیزدهم آغاز شد

اجرای ۱۱پروژه پیشران در دولت سیزدهم آغاز شد

مدیرکل صمت لرستان گفت: ۱۱ پروژه پیشران در دولت سیزدهم در استان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، بهمن جعفری ظهر امروز در همایش تولید که در اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات صمت در دولت سیزدهم بسیار قابل توجه است که در این دولت طرح‌های بزرگ نیمه تمام صنعتی به بهره‌برداری رسید و طرح توسعه نساجی، فولاد و واحدهای دیگری نیز اجرا گردید.

وی افزود: در استان ۱۱ پروژه پیشران که نقش مهمی در اشتغال دارند با حجم سرمایه‌گذاری ۱۳ هزار میلیارد تومان توسط هلدینگ‌ها انجام شد، همچنین در راستای بهبود فضای کسب و کار همه مجوزها از طریق درگاه انجام شد.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: در راستای رفع مسائل و مشکلات صاحبان صنایع و معادن نیز طی این سال‌ها ستاد تسهیل برگزار شد که بخش عمده‌ای از مصوبات اجرایی شد.

جعفری عنوان کرد: در سال جاری و با توجه به شعار سال برنامه‌های اقتصادی در دستور کار قرار گرفته که تلاش بر این است که موضوع توازن سرمایه‌گذاری در استان رعایت شود.

وی با اشاره به بازسازی و نوسازی خطوط تولید گفت: علاوه بر این اقدام، احیای واحدهای تولیدی راکد در دولت سیزدهم بسیار مد نظر قرار داشت و تلاش شد تا واحدهای تولیدی افزایش ظرفیت تولید را در دستور کار داشته باشند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: تعیین تکلیف واحدهایی که در تملک هستند نیز از دیگر موضوعاتی است که به جد دنبال می‌شود.

جعفری با اشاره به اینکه معادن یکی از ظرفیت‌های مهم استان محسوب می‌شود، گفت: بیش از ۱۰۰ معدن فعال در استان وجود دارد که اغلب آن‌ها مواد معدنی غیر فلزی هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از