حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/13 شمسی | 2024/05/02 میلادی
مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان مطرح کرد:

اعزام ۱۵هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت

اعزام ۱۵هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان گفت: امسال ۱۵ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت اعزام می‌شوند.

عبدالسبحان حقیقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: اردوی راهیان‌نور و پیشرفت یکی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی است که نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین آشنایی با پیشرفت‌های کشور دارد.

وی افزود: در همین راستا امسال ۱۵ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت اعزام خواهند شد که حدود ۷ هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور و ۱۰ هزار نفر هم به اردوی راهیان پیشرفت اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان تصریح کرد: خوشبختانه دانش‌آموزان از اردوی راهیان پیشرفت بسیار استقبال کرده و در این اردو با پیشرفت‌های مختلف در استان‌ها آشنا می‌شوند.

حقیقی با اشاره به برنامه‌های سال جاری بسیج دانش‌آموزی لرستان عنوان کرد: یکی از برنامه‌های امسال، طرح یاوران ولایت است که در این تابستان برگزار می‌شود، همچنین توانمند‌سازی دبیران درس دفاعی در دستور کار قرار دارد که بعد از فراگیری این دوره بتوانند در مدارس تدریس نمایند.

حقیقی با اشاره به اینکه بیش از ۱۷۵ دانش‌آموز نخبه شناسایی شده است، گفت: این تعداد نخبه در بخش‌های علمی، قرآنی، هنری، ورزشی و سایر عرصه‌ها است که تلاش می‌شود تا در این زمینه‌ها بتوانند استعداد و توانایی نخبگی خود را پرورش دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از