حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار کوهدشت مطرح کرد:

برخورد قانونی با مالکان چاه‌های متخلف در کوهدشت

برخورد قانونی با مالکان چاه‌های متخلف در کوهدشت

فرماندار کوهدشت گفت: با مالکان ۱۵ چاه کشاورزی متخلف در کوهدشت برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، محمد مرادی کفراج صبح امروز در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان کوهدشت اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی و سایر شهدای خدمت در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری ایران و ارتقاء شرایط مردم به سمت رفاه و آسایش، ارزشمندترین کالای خود که جان شریفشان بود را در این راه مقدس فدا نموده و به فیض شهادت نائل آمدند.

وی افزود: اگر مسئولان قانون‌مدارانه، دلسوزانه، مدبرانه و برای منافع عمومی حرکت، رفتار و برخورد کردند، مردم نیز به همین روش حرکت خواهند کرد، لذا وظیفه حاکمان بسیار دارای اهمیت است؛ فلسفه حکومت اسلامی، اساساً آسایش، آرامش و رفاه حداکثری مبتنی با اسلام است.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: شهرستان کوهدشت دارای ۱۸۲ هزار نفر جمعیت است، برداشت بی‌رویه آب‌های زیرزمینی، یکی از عوامل فرونشست زمین به شمار می‌رود که باید در این زمینه در مصرف آب چه در حوزه کشاورزی و چه در حوزه آب شرب، صرفه‌جویی شود.

وی با اشاره به اهمیت حفظ منابع آب همچون سال گذشته، تصریح کرد: مالکان ۱۵ چاه کشاورزی در کوهدشت تخلف کرده‌اند و باید در مجرای قانون با آنان برخورد شود؛ هرکسی صاحب چاه کشاورزی است باید به‌صورت مکتوب متعهد شود که به همان مقداری که طبق قانون به آن مجوز داده‌شده است تخطی نکنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از