حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
امام جمعه بروجرد:

توجه به ظرفیت‌ها شاخصه دولت تراز انقلاب است

توجه به ظرفیت‌ها شاخصه دولت تراز انقلاب است

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه توجه به توان داخلی و ظرفیت‌ها، شاخصه دولت تراز انقلاب است گفت: در انتخابات روز جمعه باید به کسی رای داد که به توان داخلی و ظرفیت‌ها توجه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی حسینی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: در انتخابات بسیار مهم است که چه کسی قرار است رئیس‌جمهور شود لذا مردم در روز جمعه علاوه بر حضور پرشور در انتخابات، باید فردی که اعتقاد به توان داخلی دارد را انتخاب نمایند تا بتواند کشور را در مسیر پیشرفت، هدایت نماید.

وی افزود: کسی می‌تواند اصلح باشد که به ارزش‌ها پایبند باشد، صداقت داشته و دشمن‌ستیز باشد و به خاطر کسب آراء بیشتر حاضر به دروغ گفتن نیست و وقتی رزومه چنین فردی بررسی می‌شود مشخص است که حتی یک نقطه خاکستری هم ندارد و فقط به دنبال خدمت به مردم است.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: اگر جریانی که سابقه خوبی ندارند و به طرف بیگانگان تمایل دارد و معتقد هستند که بدون غرب نمی‌شود کاری را انجام داد، چنین تفکری نمی‌تواند کشور را پیش ببرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی عنوان کرد: ملت ایران در روز جمعه به تفکری رای دهند که شعارش «ما می‌توانیم» است و از تَشر دشمن هراسی ندارد، چنین تفکری باور به توانمندی جوانان و ظرفیت‌ها دارد و می‌تواند کشور را به سمت پیشرفت‌های روز افزون هدایت کند.

وی عنوان کرد: ملت ایران هیچ‌گاه در برابر دشمن تسلیم نخواهند شد و ثابت کردند علی‌رغم همه تحریم‌های دشمن، اما مسیر پیشرفت کشور متوقف نشده چرا که اعتقاد بر این بوده که باید به خودمان متکی باشیم که نمونه این اتکا به توان داخلی در عرصه موشکی، نظامی، علمی و پزشکی به خوبی مشهود است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به انتخاب اصلح، گفت: انتخابات روز جمعه بسیار سرنوشت‌ساز است، مردم باید دقت داشته باشند و با توجه به مشاهده مناظره‌ها، لازم است به فردی رای دهند که بتواند مانند شهید رئیسی یاور محرومان باشد و برای خدمت به مردم شبانه‌روز تلاش کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از