حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
زاکانی:

تیم جلیلی مسیر شهید رئیسی را دنبال می‌کند

تیم جلیلی مسیر شهید رئیسی را دنبال می‌کند

زاکانی در اجتماع مردم بروجرد گفت: دولت شهید رئیسی با مختصات درست، کارآمدی را نشان داد و تیم جلیلی مسیر شهید رئیسی را دنبال می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، علیرضا زاکانی ظهر امروز در اجتماع عظیم مردم بروجرد که در سالن سینما فلسطین برگزار شد، اظهار داشت: مردم این دیار در دور اول انتخابات زحمات زیادی کشیدند و رای جلیلی از ۵۰ درصد هم عبور کرد که نشان می‌دهد مردم غیرتمند این مرز و بوم پای انقلاب ایستاده‌اند و در دور دوم با شور بیشتری در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

وی افزود: جریان انقلاب هیچگاه چشم‌داشتی نداشته است و حسینی‌وار در دفاع از اسلام و انقلاب ایستاده است و در روز جمعه در دور دوم انتخابات بار دیگر حضور خود را به همه دنیا نشان می‌دهند.

زاکانی تصریح کرد: این مردم پشت ولی فقیه را خالی نکردند، ملت ایران مردمی دیندار هستند اما باید گفت شهید رئیسی خود را خادم ملت می‌‌دانست و مطیع امام جامعه بود که سعید جلیلی هم آماده خدمت به مردم است و وقتی به امام جامعه می‌رسد مطیع رهبری است.

وی با اشاره به اینکه دولت خدمت‌گزار باید دولتی کارآمد باشد، گفت: پرونده دوران روحانی برای آن‌ها کافیست که دولت را با کلی بدهی و مشکل تحویل دادند، کسانی بودند که ابتدای کار به مردم کلید نشان دادند اما قفل به زندگی مردم زدند و امروز مدعی هستند دنبال خدمت و کارآمدی هستند.

وی با بیان اینکه دولت شهید رئیسی با مختصات درست کارآمدی را نشان داد، افزود: شهید رئیسی در طول سه سال همه تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گرفت.

زاکانی بیان کرد: باید از بین دو نامزد انتخاباتی فردی که توانایی دارد انتخاب شود که سعید جلیلی برنامه جامع، افراد پاک و سالمی را دارد و تیم جلیلی، مسیر شهید رئیسی را دنبال می‌کند و به فضل الهی در جهت رفع نیاز مردم با این انتخاب گام‌های بلندی برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به ثروت و دارایی کشور گفت: مملکت ما داراست و کسی نباید سر گرسنه بر بالین بگذارد اما چرا امروز فقر در کشور دیده می‌شود به خاطر سرطان فساد و تبعیض است، برای عده‌ای آنقدر هست که از سر سیری نمی‌خوابند و عده‌ای از سر نداری شرمنده خانواده می‌شوند.

زاکانی عنوان کرد: ننگین‌ترین قراردادهای نفتی و گازی در دوران آن‌ها منعقد شد و کدخدایی که کلیدش را روحانی نشان داد، مخالف فروش بیشتر نفت ما بود لذا مواجهه با فساد برای آن‎‌ها سخت بود.

وی یادآور شد: کسی مانند جلیلی که پاک است می‌خواهد طرفیت‌های کشور را بسیج کند و مردم می‌خواهند مشکلات حل شود لذا با حضور در انتخابات و انتخاب جلیلی می‌توان راه شهید رئیسی را ادامه داد.

زاکانی اظهار داشت: پای آن‌ها در مقابل دشمن می‌لرزد و امروز به نادرستی شعار رفع تحریم می‌دهند اما باید توجه داشت که لازم است هر کدام از ما یک ستاد برای جلیلی شویم و مردم قانع شوند که به جلیلی رای دهند و این پرچم ادامه راه شهید رئیسی را با انتخاب جلیلی ادامه یابد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از