حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

جمهوری اسلامی در نزدیکی فتح‌الفتوح قله‌هاست

جمهوری اسلامی در نزدیکی فتح‌الفتوح قله‌هاست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: امروز جمهوری اسلامی در نزدیکی فتح‌الفتوح قله‌هاست و هر روز مقتدرانه‌تر به مسیر خود ادامه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، احمد حسنوند شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: بروجرد شهرستان شهید پرور است که یک‌هزار شهید تقدیم نموده است، علاوه بر این تعداد شهدا نیز این شهرستان ۳ هزار جانباز، ۲۱۰ آزاده و ۴۷ جاویدالاثر دارد، همچینین این شهرستان شهر علما، فضلا، علامه سید بحرالعلوم، آیت‌الله بروجردی(ره) و شهید بروجردی است.

وی افزود: دشمن در جنگ ترکیبی که ایجاد کرد به خاطر بصیرت مردم، سیلی سختی خورد، قدرت‌های پوشالی غرب دنبال خاورمیانه جدید بودند اما به واسطه مدافعان حرم و فرماندهی شهید سلیمانی و رهبری نتوانستند نقشه خود را اجرا کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: دشمن ما به دنبال نظم نوین جهانی بود و در این قصه هم موفق نشد و در این سال‌ها تحریم فتنه و توطئه به واسطه تدابیر رهبری شکست خورده و امروز جمهوری اسلامی در نزدیکی فتح‌الفتوح قله‌هاست که تمدن نوین اسلامی نزدیک است.

حسنوند بیان کرد: اضمحلال رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی تسریع یافته لذا آن‌ها هراسان هستند و دنبال امید می‌گردند که در این راستا تلاش می‌کنند تا حضور مردم را در انتخابات کم کنند ولی ملت ایران قطعاً در این انتخابات هم حماسه‌ای عظیم خلق می‌کنند.

وی یادآور شد: خوشبختانه بروجرد از نظر مشارکت و امنیت جزء بهترین شهرستان‌ها بوده است از همین رو انتخابات ریاست‌جمهوری را با مشارکت بالا و امنیت و سلامت در دستور کار داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به قرارگاه محله اسلامی، گفت: این قرارگاه در مساجد و پایگاه‌ها شکل گرفته و مردم در اداره کشور خود را سهیم می‌دانند و در این قرارگاه، مدیران بازوان توانمند هستند که هر خدمتی به مردم رضایت را به همراه دارد.

حسنوند بیان کرد: برخی از مدیران با این قرارگاه ارتباط گرفتند و رضایتمندی ایجاد شده است ولی برخی مدیران با این قرارگاه غریبه هستند در حالی که این یک ظرفیت است به طوری که بزرگان محله قبول کردند برای حل مشکلات اقدام کنند و اگر کاری انجام نشد مسئولان کمک کنند و لازم است مدیران همکاری کنند تا مشکلات در محلات برطرف گردد که ماحصل این کار تولید رضایتمندی است.

در ادامه مسلم مرادی فرماندار بروجرد گفت: پدیده بسیار مهمی را به نام غدیر در پیش داریم و سال قبل اقدامات خوبی انجام شد و جشن باشکوهی برگزار گردید و امسال با شکوه‌تر برگزار می‌شود.

وی افزود: همه دستگاه‌ها اهتمام جدی برای غرفه‌ها داشته باشند و این دستاوردها بیان شود، به طور مثال سال گذشته ۵۰ روستا آسفالت شد و امسال هم تاکنون ۲۵ روستا آسفالت شده است، همچنین بروجرد هیچ روستای بدون برق و گاز ندارد و امسال مشکل آب ۳۷ روستا برطرف شده است.

فرماندار بروجرد گفت: قرارگاه محله اسلامی خلاء و مشکلات را شناسایی و برطرف می‌کند و لازم است که همه مدیران برای این مهم پای کار باشند و با نگاه جهادی قدم بردارند.

مرادی با اشاره به انتخابات افزود: هیچ مدیری حق دخالت و جانبداری در انتخابات را ندارد و نباید اموال دستگاه‌های اجرایی در اختیار کاندید خاصی باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از