حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
جنگ امروز دشمنان جنگ رسانه‌ای و روایت‌هاست
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

جنگ امروز دشمنان جنگ رسانه‌ای و روایت‌هاست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با بیان اینکه جنگ امروز جنگ رسانه‌ای و روایت‌هاست گفت: باید برای جوانان روایتگری و جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مجید بیرانوند صبح امروز در مراسم تجلیل از ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه جنگ بین حق و باطل یک جنگ همیشگی است اظهار داشت: دوستی با دوستداران اهل بیت (ع) و دشمنی با دشمنان اهل بیت (ع)، اسلام و قرآن یک جنگ همیشگی و ادامه دارد.

وی افزود: در زمان گذشته جنگ با شمشیر و نیزه بوده، در دوران دفاع مقدس جنگ با تفنگ، تانک و توپ بود‌ ولی جنگ امروز جنگ روایت‌ها، اعتقادها، نظریه‌پردازی‌ها و رسانه‌هاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر عنوان کرد: رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و جنگ سخت را تجربه کردند رسالت آنان با پایان یافتن جنگ تمام نشده است، یک فرد انقلابی و کسی که در مسیر انقلاب قدم بر می‌دارد رسالتش با شهید شدنش تمام می‌شود.

وی با بیان اینکه جنگ امروز جنگ اعتقادی است، بیان کرد: اگر امروز در مدارس، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، مساجد و منازل برای جوانان روایتگری و جهاد تبیین نکنیم دشمنان آن‌طور که مدنظر خودشان است انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را روایت می‌کنند.

بیرانوند با بیان اینکه جنگ بین حق و باطل همیشگی است اما زمان، مکان و سلاح آن متفاوت اما جنگ همان جنگ است گفت: جنگی که امروز در غزه و لبنان در حال رخ دادن است یک گوشه‌ای از مظلومیت جهان اسلام را نشان می‌دهد که بخشی از آن به خود ما مسلمانات بر می‌گردد و ابعاد گسترده‌ای دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با بیان اینکه وظیفه و رسالت امروز ما سنگین‌تر از گذشته است خاطر نشان کرد: تریبون‌داران برای مردم و جوانان تبیین، روشنگری و روایتگری کنند چون جنگ رسانه‌ای بسیار سنگین‌تر و سخت‌تر از جنگ رودرو است و همین وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است.

وی افزود: در جنگ رودرو دشمن با سلاحش و مکان جنگ مشخص است ولی در جنگ نرم دشمن تا منازل ما نفوذ کرده است که این را ما باید روشنگری کنیم، اگر در این راه کوتاهی انجام دهیم قطعاً مورد سوال و مواخذه قرار می‌گیریم.

بیرانوند گفت: مسیری که امروز ما حرکت می‌کنیم مسیر روشن، نورانی و الهی است که باید به آن باور و اعتقاد داشته باشیم و آن را با قدرت ادامه دهیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از