حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی

خانه معلم بروجرد افتتاح شد

خانه معلم بروجرد افتتاح شد

با حضور جمعی از مسئولان خانه معلم شماره دو بروجرد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، نریمان سبحانی‌نیا عصر امروز در مراسم افتتاح خانه معلم شماره دو بروجرد اظهار داشت: با هدف ارائه خدمت به فرهنگیان، احداث خانه معلم شماره دو بروجرد در دستور کار قرار گرفت.


وی افزود: این خانه معلم با ظرفیت ۷۰  نفر دارای ۱۳ سوئیت است که هر کدام از سوئیت‌ها امکانات ویژه‌ای دارند و با افتتاح این پروژه، تعداد دو خانه معلم در بروجرد آماده پذیرایی از فرهنگیان است.


رئیس اداره آموزش و پرورش بروجرد تصریح کرد: خانه معلم شماره یک بروجرد هم ۱۳ اتاق با ظرفیت بیش از ۵۰ نفر است که همه این مکان‌های اسکان برای نوروز آماده شده‌اند.


سبحانی‌نیا گفت: رشد و توسعه هر جامعه به آموزش و پرورش بستگی دارد و در راس آن معلم است که براساس سند تحول بنیادین باید همه امکانات بسیج شود برای معلم که یک دانش‌آموز را در تراز جمهوری اسلامی تربیت نماید.

وی بیان کرد: معلمان پرچمداران آموزش هستند و با پیگیری‌هایی که صورت گرفته این پروژه را در سال قبل تحویل گرفتیم و هشت ماه پیگیری کردیم تا مشکل آن برطرف گردد و با استفاده از اعتبارات ملی و استانی این پروژه تکمیل شده است.

سبحانی‌نیا با اشاره به تجهیزات هنرستان‌ها، بیان کرد: امسال ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات برای هنرستان‌های بروجرد هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای نوروز امسال ۲۷ مدرسه با یک‌هزار و ۲۱۵ کلاس درس برای اسکان مسافران مهیا شده است.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از