حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

خروش برای ترسیم مسیر سرنوشت کشور

خروش برای ترسیم مسیر سرنوشت کشور

مردم لرستان در کنار ملت ایران برای ترسیم مسیر سرنوشت کشور آماده هستند و در پای صندوق‌های رای حضور خود را نشان می‌دهند و اصلح را انتخاب می‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، امروز روزی سرنوشت‌ساز برای ملت ایران است، روزی که سرنوشت کشور برای مدت چهار سال ترسیم می‌شود و فرد منتخب کشور را براساس برنامه‌هایی که دارد، پیش می‌برد از همین رو مردم لرستان در کنار سایر ملت ایران آماده هستند تا با خیز و خروشی گسترده در تعیین سرنوشت کشور مشارکت کنند.

 

هفته گذشته ملت ایران در جای‌جای ایران به صحنه آمدند و با حضور گسترده خود نشان دادند که پایبند به نظام و انقلاب هستند و برای ادامه مسیر شهدا، در صحنه حضور دارند و از بین چهار نامزد انتخاباتی، دو نامزد با کسب بیشترین آراء به دور دوم راه یافتند.

 

دو نامزد با دو رویکرد و دو گفتمان و دو تفکر در صحنه رقابت انتخابات حضور دارند و این مردم هستند که با مشاهده مناظرات، دیدن برنامه‌ها، رفتارها، گفتارها، دیدن اطرافیان نامزدها می‌توانند رئیس‌جمهور خود را انتخاب کنند.

 

اهمیت انتخابات امروز بسیار بالاست چرا که هر یک از رای مردم می‌تواند تعیین کننده و سرنوشت‌ساز باشد، انتخابی برای بازگشت به مسیر خدمت شهید رئیسی و یا انتخابی برای بازگشت به سال‌هایی که سختی‌های زیادی ایجاد شد.

خروش برای ترسیم مسیر سرنوشت کشور

به کسی باید رای داد که شعارش ما می‌توانیم است

 

سیاوش قیاسی یک شهروند و دانشجوی لرستانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: امروز قطعاً همه در انتخابات شرکت می‌کنیم و رئیس‌جمهوری که در تراز انقلاب باشد و بتواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد انتخاب می‌کنیم تا بتوانیم شاهد پیشرفت کشور باشیم.

 

وی افزود: در مناظرات به خوبی مشخص شد چه کسی با برنامه وارد میدان شده و چه کسی بدون برنامه است لذا مردم باید توجه داشته باشند به فردی رای دهند که با برنامه است، گفتمانش گفتمان انقلاب است و مانند شهید رئیسی مردم‌دار و یاریگر محرومان خواهد شد.

 

شهروند لرستانی تصریح کرد: فرق می‌کند چه کسی رئیس‌جمهور شود، در دولت شهید رئیسی دیدیم که کارخانه‌های تعطیل شده به چرخه تولید بازگشتند، عزت و اقتدارمان در عرصه بین‌المللی چند برابر شد و هزاران مورد دیگر که نشات گرفته از تلاش رئیس‌جمهور شهید بود اما در دولت یازدهم و دوازدهم آنچه از خبرها شنیده می‌شد تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری کارگران و مذاکره و دادن امتیاز به بیگانگان بود.

 

شهروند لرستانی عنوان کرد: یکی از نامزدهای انتخاباتی دستش از برنامه خالی است اما سعی دارد تا با سر دادن شعارهایی بتوانند کسب رای نماید اما ملت ایران به خوبی با این جریان فکری آشنا هستند و بازگشت به دوران هشت ساله یعنی دوباره انباشت مشکلات، لذا مردم باید امروز در پای صندوق‌های رای، اصلح به معنی واقعی را انتخاب خواهند کرد.

 

قیاسی با اشاره به اینکه نگاه به ظرفیت‌های داخل کشور، راه برون رفت از مشکلات است، گفت: در مناظره‌هایی که پخش شد دیدیم که یکی از نامزدها استفاده از توان داخلی، نیروی جوان و ظرفیت‌ها را از مهم‌ترین برنامه‌های خود برشمرد و این می‌تواند سرآغاز پیشرفت و توسعه در کشور باشد چرا که در هر گوشه این سرزمین ظرفیت‌هایی وجود دارد که باید با فعال کردن آن‌ها شاهد شکوفایی باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در مجموع امروز، روز سرنوشت‌سازی است، روزی که مردم برای مدت چهار سال رئیس‌جمهور خود را انتخاب می‌کنند اما باید دقت کرد که اگر انتخاب اصلح نباشد، این انتخاب آثارش سال‌های سال در کشور باقی خواهند ماند پس امروز هر یک از ما وظیفه داریم به دوستان، آشنائیان، اطرافیان خود بگوئیم که امروز به چه کسی رای دهند تا اینگونه شاهد یک انتخاب اصلح باشیم.

خروش برای ترسیم مسیر سرنوشت کشور

سرنوشتی را رقم خواهیم زد که سبب افتخار شود 

 

مبینا طهماسبی، فرهنگی لرستانی اظهارداشت: ما به رئیس‌جمهوری رای می‌دهیم که برای اقتدار و عزت کشور روزافزون کشور تلاش کند و بتواند اقتدار کشورمان را در همه عرصه‌های بین‌المللی مانند شهید رئیسی نشان دهد نه اینکه فردی باشد که مدام چشم انتظار غرب باشد و هر اقدامی را برای حل مشکلات به خارج از کشور گره بزند.

وی افزود: کسی که شعارش ما می‌توانیم است قطعاً می‌تواند کشور را به سمت موفقیت هدایت کند، شعار ما می‌توانیم یعنی اتکا به داخل کشور که این همان خواسته ملت ایران است پس همه ما امروز سرنوشتی را رقم می‌زنیم که سبب افتخار ایران باشد.

فرهنگی لرستانی تصریح کرد: بانوان این سرزمین همیشه در همه صحنه‌ها حضور پرشوری داشتند و نقش خود را به خوبی ایفا کردند و فردا هم این حضور را بار دیگر نشان می‌دهند و ما بانوان شاخصه‌های مهم ریاست‌جمهوری در تراز انقلاب را تبیین می‌کنیم تا با یاری خدا و رای مردم، رئیس‌جمهور اصلح انتخاب شود.

طهماسبی بیان کرد: ما به کسی رای خواهیم داد که مانند شهید رئیسی در دوران خدمتش مدام برای خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مردم در هر حوزه‌ای تلاش کرده و به نوعی عملکرد و امتحان این رویکرد را دیده‌ایم اما غفلت از انتخاب اصلح سبب می‌شود تا به عقب برگردیم و دوباره مشکلات از سر گرفته می‌شود.

خروش برای ترسیم مسیر سرنوشت کشور

مهم‌ترین شاخصه‌های اصلح، ایمان به خدا و اعتقاد به مردم است 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب حاتمی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: همه باید برای انتخاب یک رئیس‌جمهور مقتدر، پرتلاش، بابرنامه تلاش کنیم و علاوه بر حضور پرشور در انتخابات، انتخاب اصلح را مد نظر داشته باشیم.

 

وی افزود: وقتی فردی به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود، خود ایشان و تیم رئیس‌جمهور از وزرا گرفته تا مدیران نقش بسیار مهمی دارند پس لازم است که به معیارها و شاخصه‌ها توجه داشته باشیم تا بتوانیم رئیس‌جمهوری تراز انقلاب را انتخاب کنیم پس هر یک از رای‌های ما در انتخابات بسیار اثرگذار است.

 

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان تصریح کرد: اگر رئیس‌جمهوری انتخاب شود که برنامه داشته باشد و خودش را مدیون ملت و خون شهدا بداند و با تمام وجود و با روحیه جهادی برای پیشرفت و سربلندی ایران تلاش نماید می‌تواند سبب اقتدار کشور شود اما اگر فردی ضعیف و بی‌برنامه انتخاب شود، نمی‌تواند کشور را در مسیر پیشرفت هدایت نماید و تیم او هم توانمند و موفق نخواهد بود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حاتمی بیان کرد: امروز ایران به قله نزدیک است پس لازم است انتخاب اصلح داشته باشیم تا بتوانیم شیرینی رسیدن به قله را بچشیم و باید در این روز سرنوشت‌ساز معیارهای انتخاب اصلح را تبیین کنیم تا بتوانیم انتخاب خوبی را داشته باشیم.

 

وی گفت: مهم‌ترین شاخصه‌های اصلح ایمان به خدا و اعتقاد به مردم است و اینکه بتواند نگاهش به درون کشور باشد و با تکیه بر توانایی‌ها، مشکلات را حل نماید.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از