حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی

راه شهیدجمهور را با انتخاب اصلح ادامه دهیم

راه شهیدجمهور را با انتخاب اصلح ادامه دهیم

امام جمعه دورود با اشاره به اینکه راه شهیدجمهور را با انتخاب اصلح ادامه دهیم گفت: در انتخابات پیش‌رو به کاندیدایی که مردم را قبول و به ظرفیت‌های کشور توجه دارد، رای دهیم.

حجت‌الاسلام محمد قائدرحمتی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو اظهار داشت: مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری با سلامت به اتمام رسید، همه ما باید باید با شور و نشاط بیشتری برای عزت و سربلندی کشورمان در جهان پای صندوق‌های رای حاضر شویم تا فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود رای بالایی داشته باشد و در مجامع بین‌المللی با اعتماد به نفس ظاهر شود.

وی ضمن دعوت از همه مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات افزود: از دوستان، آشنایان و همه کسانی را که می‌شناسیم دعوت کنیم تا در انتخابات سرنوشت‌ساز پیش رو شرکت کنند و فردی اصلحی را که شاخص‌های مشخصی مانند انسانیت، صداقت، پرتلاش و پرکار دارد را انتخاب کنیم.

امام جمعه دورود عنوان کرد: ما باید فردی را که راه شهید جمهور، شهید رئیسی را رفت، انتخاب کنیم تا در این مسیر بتواند به مردم خدمت و ایران عزیز را در بین کشورهای جهان سربلند کند.

وی با اشاره به اهمیت بالای انتخابات دور دوم ریاست جمهوری بیان کرد: دور دوم ریاست جمهوری از این باب مهم است راهی که شهید رئیسی رفت، یک راهی بود که با قدم صدق و صداقت طی کرد و برای خدمت به مردم این راه را به پیش رفت اما با شهادت شهید رئیسی این کار نیمه تمام باقی ماند که ما باید با انتخاب اصلح راه رئیس جمهور شهیدمان را ادامه دهیم.

قائدرحمتی با اشاره به اینکه مردم در تشییع جنازه شهید رئیسی سنگ تمام گذاشتند، گفت: بعد از انقلاب این دومین بار است که کشور دچار چنین مسئله‌ای شده است و انتخابات زود هنگام برگزار می‌شود که با توجه به حساسیت موضوع باید پای کار باشیم.

وی تصریح کرد: ما در مسیری قرار داریم که تابلوی خدمات شهید رئیسی در جلوی دیدگانمان است بنابراین باید بدانیم که این تابلو برای ما حجت را تمام کرده است؛ مقام معظم رهبری ایشان را خستگی‌ناپذیر توصیف کردند و ما باید کسی را انتخاب کنیم تا راه این شهید عزیز را ادامه تا شاهد حل مشکلات اقتصادی در کشور باشیم.

امام جمعه دورود با اشاره به شاخص‌های کارگزار اصلح خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در هر دوره انتخابات شاخص‌هایی را مطرح می‌کنند و می‌فرمایند کسی را انتخاب کنید که دلسوز مردم باشد، حاشیه نداشته و کسی باشد که با تمام جان و دل به مردم خدمت کرده، مردم برایش مهم باشند و آنها را در سرنوشت کشور دخالت دهد، به خون شهدا پشت پا نزده و کشور را در رسیدن به قله به پیش ببرد.

وی ضمن هشدار در رابطه با سرکار آمدن جریان غربگرا در کشور افزود: در این دوره از انتخابات شاهد حضور دو طیف و جریان هستیم، جریانی که غربگراست و دل در گِرو کشورهای غربی و آمریکا دارد و معتقدند که راه پیشرفت کشور از آمریکا می‌گذرد و ما باید بتوانیم با آنها ارتباط دوستانه داشته باشیم.

امام جمعه دورود با اشاره به خسارت برجام‌ عنوان کرد: در برجام هر آنچه امتیاز بود ما دادیم و هنوز هیچ حقی نگرفتیم، می‌گویند باید برجام دو را اجرا کنیم، برجام دو برجامی بود که اگر این کار را انجام می‌دادیم موشک‌هایمان را از دست می‌دادیم و وعده صادقی هم در کار نبود.

وی بیان کرد: در مقابل طیف غربگرا طیف دیگری قرار دارد که معتقد است ما باید خودباوری داشته و از ظرفیت‌های کشور استفاده کنیم تا بتوانیم رشد کرده و با کشورهای جهان هم ارتباط برقرار کنیم.

قائد رحمتی گفت: ارتباط با کشورهای دنیا را باید از کشورهای همسایه شروع کنیم، اگر می‌خواهیم موفقیتی داشته باشیم بزرگترین و ارزان‌ترین بازارهای ما کشورهای همسایه است که می‌توانیم صادرات خوب و تجارت پرسودی داشته باشیم؛ ما باید ارتباط با همسایه‌ها را آغاز و گام به گام جلوتر برویم و خط و مرز استکبار را هم داشته باشیم.

امام جمعه دورود با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری در رابطه با استکبار تصریح کرد: آنچه استکبار است باید رابطه با آن قطع شود، چون آنها در مقابل ما هستند و نمی‌توانند در کنار ما باشند، اما کشورهای همسایه و سایر کشورهای جهان با ما در تقابل نیستند پس می‌توانیم با همه آنها ارتباط برقرار کنیم؛ ما باید به این جریان یعنی جریانی که مردم را می‌پذیرد و آنها را قبول و آنها را در صحنه حاضر می‌کند و دولت خودش را ویترین می‌کند تا مردم با شفافیت ببیند رای دهیم.

انتهای خبر/‌

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از