حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی

ستاره سابق تیم‌ملی در دوراهی پرسپولیس-سپاهان

ستاره سابق تیم‌ملی در دوراهی پرسپولیس-سپاهان

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان که برنامه‌اش را به این باشگاه برای فصل آینده ارائه کرده، با پیشنهاد غیررسمی باشگاه پرسپولیس هم مواجه نشده اما هنوز تصمیمی نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با الزام کمیته مجوز حرفه‌ای مبنی بر تشکیل تیم‌های بانوان برای باشگاه‌هایی که می‌خواهند در مسابقات آسیایی شرکت کنند برخی باشگاه‌ها در تلاش‌ هستند با خرید امتیاز سایر تیم‌ها مستقیماً در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان حضور پیدا کنند. باشگاه پرسپولیس از جمله تیم‌هایی است که زودتر از سایر رقبا دست‌به‌کار شده و سعی دارد در فصل آتی لیگ برتر بانوان نماینده داشته باشد.

با راه‌اندازی تیم فوتبال بانوان پرسپولیس گفته می‌شود نیلوفر اردلان یکی از گزینه‌های جدی این باشگاه برای هدایت تیم تازه لیگ برتری شده سرخ‌پوشان است. اردلان که فصل گذشته برای نخستین بار در قامت مربی هدایت طلایی پوشان سپاهان را به عهده گرفته بود حالا جدی‌ترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است.

نیلوفر اردلان درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای هدایت سرخ‌پوشان در فصل جدید لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس به‌تازگی امتیاز باشگاه هیئت البرز را خریداری کرده بنابراین هنوز پیشنهاد رسمی به دست من نرسیده و همه‌چیز در حد حرف بوده است. فصل گذشته در سپاهان بودم و امسال هم از طرف این تیم پیشنهاد دارم. برنامه‌هایم را تحویل باشگاه دادم تا ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

مربی فصل گذشته سپاهان در پاسخ به این پرسش که شخصاً تمایل دارید با سرخابی‌ها همکاری داشته باشید؟ گفت: در فوتبال بانوان قرمز و آبی چندان مطرح نیست. باید دید هدف دوستان از حضور تیمشان در بخش بانوان چیست؛ چه امکاناتی را در اختیار این حوزه قرار خواهند داد و یا اصلاً چقدر دوست دارند در بخش بانوان هم پیشرفت کنند. باید به همه تیم‌هایی که با خرید امتیاز به‌نوعی مجبور شدند در فوتبال بانوان تیمداری کنند زمان داد تا کامل شکل بگیرند. برخی تیم‌ها مانند سپاهان از قبل در فوتبال بانوان فعالیت کردند و باتجربه هستند بنابراین باید همه زمان بدهیم تا ببینیم باشگاه‌های تازه‌وارد با چه تفکراتی می‌خواهند در این حوزه ادامه دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از