حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
شهدا به کشور ایران عزت دادند
امام جمعه پلدختر:

شهدا به کشور ایران عزت دادند

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه شهدا به کشور ما عزت دادند گفت: ساده‌انگاری است که کسی فکر کند می‌توان با همه دنیا در صلح بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجیوند صبح امروز در مراسم تجلیل از ایثارگران پلدختر که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه شهرستان پلدختر به تناسب جمعیت دومین شهری در کشور است که بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است، اظهار داشت: دنیا ثابت کرده که هیچگاه خالی از مستکبر نبوده است و ساده‌انگاری است که کسی فکر کند می‌توان با همه دنیا در صلح بود ولی یک عده‌ای هیچگاه در دنیا اینگونه نخواهند بود.

وی افزود: زمانی که همه دنیا غلام حلقه به گوش مستکبران شوند و منافع آنها را تامین و گوش به فرمان آنها باشند احتمال دارد صلحی به قیمت ذلت تامین شود.

امام جمعه پلدختر عنوان کرد: به تعبیر شهید سلیمانی ما ملت امام حسین(ع) هستیم و با شعار هیئات منه‌الذله فرزندان خود را تربیت می‌کنیم، زیر بار ظلم و زور رفتن برای ما قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه طبق فرموده ائمه خداوند جهاد را برای عزت اسلام واجب کرده است، بیان کرد: شهدا و ایثارگران به ما عزت دادند، همین امروز هم مدافعان حرم و امنیت کشور به صورت روزانه و  ماهانه جان خود را انقلاب و نظام می‌کنند.

حاجیوند با بیان اینکه شهدا غیر از مسئله امنیت، به کشور ما عزت دادند و پرچم ما در دنیا بالاست گفت: گرفتاری‌های اقتصادی ما زیاد است که خیلی از آنها به بی‌تدبیری‌ها بر می‌گردد اما با این وجود جمهوری اسلامی در حال حاضر قدرت منطقه‌ای و جهانی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بدون در نظر گرفتن ایران توان حل مشکلات منطقه وجود ندارد، تصریح کرد: مسائل منطقه بدون حضور، کمک و مشارکت ایران حل نمی‌شود که همه اینها به به برکت جهاد، مقاومت، ایثارگری و شهادت رزمندگان است.

امام جمعه پلدختر عنوان کرد: شهدا جان شیرین خود را تقدیم انقلاب و نظام کردند و حق بزرگی به گردن همه ما دارند.

وی با اشاره به ضرورت شنیدن بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبری سنجیده، فقیه والامقام و یک نعمت بدیلی هستند که در هیچ جای دنیا چنین نعمتی وجود ندارد.

حاجیوند گفت: بعد از شنیدن سخنان مقام معظم رهبری انسان دارای نگرش و تحلیل می‌شود و درباره مسائل بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی دارای چشم‌انداز و ثبات و مبنا می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از