حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس:

شهید رئیسی موتور اقتصاد را به حرکت درآورد

شهید رئیسی موتور اقتصاد را به حرکت درآورد

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید رئیسی موتور متحرکه اقتصاد و تولید را به حرکت درآورد.

محمد حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح به عنوان یک وظیفه برای ما مشخص شده است، اظهار داشت: به واسطه اینکه ما نظام جمهوری اسلامی را به صورت عقیدتی قبول داریم و با توجه به اینکه در تنها کشور شیعه جهان زندگی می‌کنیم که حکومت شیعه دارد پس وظیفه داریم مبانی انقلاب اسلامی را دنبال کنیم.

وی افزود: حضور در انتخابات یعنی مشروعیت بخشیدن به نظام، ۹۰ درصد مردم برای اصل نظام در انتخابات شرکت می‌کنند و هر رأی مردم یک رأی آری مجدد به نظام جمهوری اسلامی است، همه افرادی که از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند افراد مورد تائید نظام هستند و اصل و کلیت نظام را قبول دارند اما اطرافیان برخی نامزدها تمام‌کننده هستند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز با جریاناتی مواجه هستیم که عملاً نوک پیکان حمله آن‌ها به سمت جریان انقلابی است، مبانی انقلاب عملاً در جریان انقلابی خلاصه شده است پس همه آن‌هایی که دلسوز نظام هستند باید برای اعتلای این جریان تلاش کنند تا بتوانیم مسیری را که شهید رئیسی شروع کرد دنبال کنیم و به سر منزل مقصود برسیم.

محمدی بیان کرد: در طول تاریخ بعد از انقلاب به دفعات جریانات غرب‌گرا بر کشور حاکم بوده‌اند، در دهه ۹۰ قصد داشتند دولت را به غرب و کدخدا وابسته کنند که با مقاومت نیروهای انقلاب و هوشیاری رهبر معظم انقلاب این عمل آن‌ها خنثی شد.

وی با اشاره به اینکه شرایط، شرایطی بسیار حساسی است، عنوان کرد: ما محور جریان مقاومت در منطقه هستیم اگر جریانی روی کار بیاید که با این تفکر بیگانه باشد قطع به یقین نه تنها ایران بلکه محور مقاومت به شدت متضرر می‌شود، اکنون تمام منطقه به پیروزی جریان انقلابی نیاز دارند ان‌شاءالله این جریان پیروز باشد و اثرگذاری ما در منطقه باقی بماند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سه سالی که شهید رئیسی رئیس جمهور بود در زمینه زیرساخت‌ها کارهای اساسی در کشور صورت گرفت، ما در زمینه برق مشکلات اساسی داشتیم که بر روی آن کار شد و اگر خدمات دولت سیزدهم را با دولت قبل مقایسه کنیم کارهای صورت گرفته را مشاهده می‌کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه شهید رئیسی در زمینه احیاء کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل کارهای بسیاری بزرگی را انجام داد، افزود: شهید رئیسی موتور متحرکه اقتصاد و تولید را به حرکت درآورد و کارهایی را که در دوران کوتاه مسئولیتش انجام داد کارهای اثر گذار و بزرگی بودند که در آینده اثرات آن‌ها را خواهیم دید.

وی عنوان کرد: در زمان شهید رئیسی ما مسیر درستی را طی کردیم مردم باید هوشیار باشند و بدانند که اگر یک بار دیگر جریان را به دست غرب‌گراها بسپارند بدون شک راه اضمحلال را پیش می‌گیریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از