حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

طرح توسعه بیمارستان کوثر افتتاح می‌شود

طرح توسعه بیمارستان کوثر افتتاح می‌شود

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد به‌زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» عباس گودرزی عصر امروز در مراسم افتتاح خانه معلم بروجرد اظهار داشت: پروژه‌ای که امروز شاهد افتتاح آن هستیم، نتیجه پیگیری‌ها است که به دلیل اینکه این پروژه در کنار دبیرستان تاریخی امام(ره) قرار دارد، ظرفیتی بی‌نظیر است.

وی افزود: قرار شد که در فازهای بعدی در این مکان نورپردازی، ایجاد نمایشگاه و بازار ارائه محصولات صنایع دستی ایجاد شود لذا باید تلاش کرد تا زیرساخت‌های لازم فراهم شود تا بروجرد به عنوان شهر علما به سطح کشور معرفی گردد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این پروژه به صورت جهادی و با همکاری و تعامل مدیران احیا شد که می‌تواند مکانی مناسب برای تفریح فرهنگیان باشد.

گودرزی یادآورشد: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد به‌زودی افتتاح می‌شود و خبرهای خوب حال مردم را خوب می‌کند از همین رو پروژه‌های زیادی انجام شده است.

در ادامه مسلم مرادی فرماندار بروجرد گفت: این پروژه ظرفیت لازم را برای توسعه بیشتر دارد و می‌تواند یک مرکز درآمدزا برای آموزش و پرورش باشد.

وی افزود: تنها راهی که داریم این است که تلاش کنیم کارها به نتیجه برسد به طوری که در دهه‌فجر چندین پروژه مهم در بروجرد کلنگ‌زنی شد و باید تلاش کرد تا این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

فرماندار بروجرد بیان کرد: این فضای تاریخی در دبیرستان امام(ره) و فضای فرهنگی بهترین فرصت است که بتوانیم مسافران نورزی را به این سمت هدایت کنیم تا از فضا بازدید نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از