حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
تحلیگر مسائل سیاسی:

طلب‌کارانه بودن تفکر غرب‌گرا به دلیل خودباختگی آنهاست

طلب‌کارانه بودن تفکر غرب‌گرا به دلیل خودباختگی آنهاست

تحلیگر مسائل سیاسی گفت: طلب‌کارانه بودن تفکر غرب‌گرا به دلیل خودباختگی آنهاست و سعی دارند هر نسخه‌ای را به غرب نسبت دهند.

امیرعلی‌حیدر امیری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: در مناظرات دیدیم که پزشکیان به دنبال ایجاد گُسل‌های قومیتی و مذهبی بود و این اقدام وی به خاطر کسب رای بیشتر است و صحبت کردنشان به گونه‌ای است که می‌گویند تحریم‌ها را برمی‌دارد، این در حالیست که تحریم‌ها راهبرد آمریکا است.

وی افزود: برای رفع تحریم یا باید تسلیم دشمن شد و یا اینکه با قوی شدن، این تحریم‌ها بی‌اثر شود لذا این جریان و تفکر، همیشه طلب‌کارانه صحبت می‌کنند که ذهن‌ها را به سمت و سوی دیگری سوق دهند و به گونه‌ای رفتار می‌کنند که انگار ما مسبب مشکلات هستیم در حالی که هشت سال در کشور مشکلاتی رخ داد و هنوز هم اثرات آن باقی است.

تحلیگر مسائل سیاسی تصریح کرد: مردم یادشان نرفته که مسبب مشکلات، این جریان فکری است و پزشکیان و این طیف سعی دارند هر نسخه‌ای را برای رفع مشکلات به غرب نسبت دهند حتی می‌کوشند که آنچه را خودمان داریم از بیگانگان تمنا کنند.

امیری عنوان کرد: امروز دو دیدگاه متفاوت برای انتخابات وجود دارد که یک دیدگاه خودباوری است و یک فرهنگ دیگر می‌گوید هر چه هست باید از غرب بخواهیم که ما را یاری کند و هرچه نیاز داریم باید کدخدا در آن نقش داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور گفت: در کشور ما ظرفیت‌های زیادی وجود دارد از جمله جوانان توانمند، اما این تفکر غرب‌گرا به دنبال القاء ناامیدی در بین جوانان و مردم هستند و این تفکر آن‌ها نشأت گرفته از خودباختگی آن‌هاست.

تحلیگر مسائل سیاسی یادآورشد: این تفکر غرب‌گرا توانایی ملت را قبول ندارند و از غرب هراس دارند و احساس می‌کنند هر چه هست باید با نسخه غرب باشد در حالی که این برای ما پذیرفته نیست چرا که ما طرح و برنامه داریم، افراد خودجوشی داریم، جهادگر داریم و می‌توانیم به موفقیت برسیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از