حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس:

فرد اصلح راه شهید رئیسی را ادامه می‌دهد

فرد اصلح راه شهید رئیسی را ادامه می‌دهد

نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب قوام، دوام، و عزت و اقتدار می شود و فرد اصلح راه شهید رئیسی را ادامه می‌دهد.

بهرام بیرانوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات، اظهارداشت: بعد از شهادت شهید رئیسی، انتخاباتی پرشور برگزار شد که مردم در مرحله اول حضور خوبی داشتند و انتخابات، هم در یک فضای آرام برگزار شد.

وی افزود: حضور در انتخابات در برابر دشمنان نقش بازدارنده دارد و سبب قوام عزت، اقتدار و سربلندی کشور می‌شود اما برای اینکه اقدامات مهم و مثبت شهید خدمت ادامه یابد، مهم است که دور دوم به چه کسی رای دهیم که بتواند مسیر خدمتی را که شهید رئیسی ترسیم کرد، ادامه دهد و جلیلی می‌تواند این راه را دنبال کند.

نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم باید در دور دوم انتخابات پرشورتر در صحنه انتخابات شرکت کنند و کسانی که در مرحله اول حضور گسترده‌ای داشتند، قطعاً انگیزه خوبی دارند برای اینکه مردم را هم برای حضوری جدی‌تر دعوت کنند.

بیرانوند عنوان کرد: جلیلی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرده که از فردای انتخابات برای حل مشکلات اقدام خواهد کرد و برای این مهم، از مردم طلب وقت نکرده است بلکه مانند شهید رئیسی آماده رفع مشکلات است لذا برای اینکه عقب‌گرد نداشته باشیم، اتلاف وقت نکنیم و بتوانیم از بین دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات، جلیلی را به عنوان فرد اصلح که راه شهید رئیسی را ادامه دهد، انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه نتیجه هشت ساله روحانی پیش روی ماست، گفت: اینکه تاکید می‌شود در انتخابات، فرد اصلح و ادامه دهنده راه شهید رئیسی انتخاب شود به همین خاطر است چون در هشت ساله روحانی ما پسرفت داشتیم، مثلاً در دوران هشت ساله روحانی با شعار اعتباربخشی به پاسپورت ایرانی از مردم رای گرفتند و مردم ببینند آیا این اعتبار برگشت یا برنگشت؟ 

نماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رفتار دولت روحانی بعضاً تحقیرآمیز بود، به عنوان نمونه، شهید سلیمانی در ۱۳ دی ماه سال ۹۸ به شهادت رسید و در حالی که ملت ایران هنوز سیاه‌پوش و عزادار از دست دادن این مرد بزرگ بودند، ظریف وزیر امور خارجه دولت روحانی در پنجم بهمن اعلام کرد که آماده مذاکره هستیم و اینقدر خفت‌بار این را گفت که در نهایت جواب «نه مرسی» به او گفتند.

بیرانوند اظهارداشت: دولتی که از عزت و غرور ملت نه تنها دفاع نمی‌کند بلکه عامل تحقیر نژاد ایرانی مسلمان می‌شود، شایستگی تکرار ندارد و دیدیم با جادوی برجام دولت یازدهم و دوازدهم هشت سال عمر یک ملت را هدر داد از همین رو این دولت شایستگی تکرار ندارد اما شهید رئیسی در طول سه سال خدمت تلاش کرد تا بسیاری از مشکلات به جامانده از دولت قبل را از برطرف کند.

بیرانوند خاطر نشان کرد: این موارد برای مردم عبرت است و متاسفانه این جریان فکری اصل واقعیت را بیان نمی‌کنند و مدام از فیلترینگ و گشت ارشاد صحبت می‌کنند و اطرافیان همان دولت هشت ساله تلاش دارند که همان دوران را مجدد تکرار کنند از همین رو ضروری است مردم با حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات به تامین کننده منافع خود و کسی که تفکراتش به شهید رئیسی نزدیک است، رای دهند که همان جلیلی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از