حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بروجرد مطرح کرد:

فعال کردن ظرفیت‌های فرهنگی هدف قرارگاه شهیدآوینی

فعال کردن ظرفیت‌های فرهنگی هدف قرارگاه شهیدآوینی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: فعال کردن ظرفیت‌های هنری و فرهنگی از اهداف مهم قرارگاه شهید آوینی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حمید آقایی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در اداره ارشاد بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در  راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی اقداماتی را در دستور قرار دارد که در همین راستا امسال چند برنامه استانی و ملی در بروجرد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه شهید آوینی افزود: این قرارگاه با رویکرد اجرای برنامه‌های فرهنگی فعالیت خواهد داشت که همه برنامه‌های اجرایی ما در این قالب قرار می‌گیرد و تخصیص اعتبار فرهنگی شهرستان‌ها نیز ذیل این قرارگاه فعالیت است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد از برگزاری جشنواره ملی شعر طنز خبر داد و گفت: 
پوستر جشنواره ملی شعر طنز، چند روز پیش رونمایی شد که این جشنواره با محوریت جمعیت و خانواده برنامه‌ریزی شده است که از سراسر کشور آثاری ارسال خواهد شد و به صورت ملی این جشنواره در بروجرد برگزار می‌شود.

آقایی یادآور شد: علاوه بر این برنامه نیز برای اولین بار جشنواره استانی استندآپ کمدی با موضوع آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، ازدواج، فرزندآوری و سایر موضوعات مرتبط با این محورها در بروجرد برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: رویکرد ما آموزش‌محور است و قبل از برگزاری جشنواره دو دوره تخصصی برگزار و تلاش ما این است که برنامه‌های فرهنگی به بهترین شکل برگزار شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد عنوان کرد: قرارگاه شهید آوینی با هدف فعال کردن ظرفیت‌های هنری و فرهنگی فعال شده که‌ در این قرارگاه برنامه‌ها و ایده‌های مختلفی در دستور کار قرار می‌گیرد و تمرکز اصلی در این قرارگاه، برگزاری برنامه‌های فرهنگی با کیفیت و اثرگذاری بالاست.

آقایی خاطر نشان کرد: جریان‌سازی برخی از موضوعات مهم و فرهنگی از اهداف اصلی این قرارگاه است و از ظرفیت‌های شهرستانی در این قرارگاه برای اجرای برنامه‌ها استفاده می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از