حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

قانون جوانی جمعیت، از اقدامات مهم مجلس است

قانون جوانی جمعیت، از اقدامات مهم مجلس است

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: قانون محمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از اقدامات مهم مجلس است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«سفیرافلاک» عباس گودرزی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در راستای افزایش فرزندآوری یکی از اقدامات مهم مجلس است که علاوه بر این نیز جهش ملی مسکن، تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار، اصلاحات نظام مالیاتی و نظام بانکی و نظام بودجه‌ریزی از دیگر اقدامات مجلس شورای اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ساعت مجلس با ساعت مابقی نهادها و دستگاه‌ها متفاوت و تاثیر مصوبات آن زمان‌بَر است، افزود: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‎‌ها و صیانت از منافع ملت ایران مناسبات را در داخل و خارج تنظیم کرد و اجازه سوءاستفاده گرفته شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث غزه، تصریح کرد: نتیجه جنگ غزه هر چه باشد قطعاً دنیای قبل از طوفان الاقصی با دنیای بعد از طوفان الاقصی متفاوت خواهد بود که دستاورد بزرگ آن افشای چهره واقعی آمریکاست که از رژیمی حمایت می‌کند که بیمارستان و مدرسه را بمباران می‌کند و آب، غذا، دارو و امکانات اولیه را به روی زنان و کودکان می‌بندد.

گودرزی بیان کرد: انقلاب اسلامی مسیر پیشرفت و عزت را با اقتدار طی می‌کند و آینده ایران، آینده‌ای روشن و پر فروغ است اما باید بدانیم که مالک و موثر اصلی در عالم خداست و دیگران غیر از خدا، حتی مالک پوست هسته خرما هم نیستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از