حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
استاندار لرستان:

پیگیر رفع مشکلات محله‌های کم‌برخوردار هستیم

پیگیر رفع مشکلات محله‌های کم‌برخوردار هستیم

استاندار لرستان گفت: تاکنون برنامه‌های خوبی برای رفع مشکلات محله‌های کم برخوردار صورت گرفته است و قصد داریم آسیب‌ها در این محلات از بین برود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، ابوطالب شفقت ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات محله‌های کم برخوردار که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: طی بازدید از شهر‌های مختلف استان به‌ویژه شهر خرم‌آباد مشخص شد که دو محله اسدآبادی و فلک‌الدین مشکلات بیشتری دارند، تاکنون برنامه‌های خوبی برای رفع مشکلات این محله‌ها صورت گرفته است اما باید این اقدامات شتاب بیشتری بگیرند.

وی افزود: عبور از مشکلات محله بدون مسجد محوری ممکن نیست و همه باید کمک کنند که مشکلات محلات حل شود، قرار است با همکاری مساجد، پایگاه‌های بسیج، حلقه‌های میانی و دستگاه‌های اجرایی مسائل و مشکلات این محلات حل شود در این راستا دستگاه‌ها موظف شدند برنامه‌ها را ارائه دهند و کار را آغاز کنند.

 استاندار لرستان عنوان کرد: تاکنون مقدار زیادی قیر در اختیار قرار گرفته است و در محله‌هایی در پنج شهرستان توزیع قیر صورت می‌گیرد. 

وی بیان کرد: مکان‌هایی برای جمع‌آوری ضایعات، کسب و کار، تره‌بار، اشتغال، بهداشت و... نیز در این محله‌ها پیش‌بینی شده است، ما قصد داریم آسیب‌ها در محلات کم‌برخوردار از بین برود و ان‌شاء‌الله با مشارکت مردم مشکلات مرتفع شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از