حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه بروجرد:

گسترش مقاومت اسلامی به برکت انقلاب است

گسترش مقاومت اسلامی به برکت انقلاب است

امام جمعه بروجرد گفت: گسترش مقاومت اسلامی در جهان به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهارداشت: یکی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، گسترش مقاومت اسلامی در جهان است.

وی افزود: امروز می‌بینیم که دانشجویان آمریکا و اروپا علیه ظلم و جنایات نظام سلطه قیام کرده که این قیام و ایستادگی در برابر ظالمان، برگرفته از انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بروجرد با اشاره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: کاندیداهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌های خود را در مناظرات بیان کنند و از تخریب و تهمت خودداری نمایند.

 وی تصریح کرد: امروز دشمن تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند به فرهنگ ما ضربه بزند لذا ستاد انقلاب فرهنگی باید در این زمینه اقدامات بیشتری در حوزه فرهنگ انجام دهد.

حسینی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: جوان‌ها لازم است که زندگی این زوج آسمانی را به‌دقت مطالعه نمایند و الگو بگیرند و خانواده‌ها توجه داشته باشند در امر ازدواج سخت‌گیری نکنند.

امام جمعه بروجرد رفع مشکلات نساجی بروجرد را ضروری برشمرد و افزود: طی دو سال گذشته نساجی بروجرد ۴۴۵ میلیارد تومان تسهیلات گرفته است، درآمد سال گذشته این واحد تولیدی هم یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان که حدود ۲۰ میلیارد تومان حقوق پرداخت کرده ولی در حال حاضر کارگران با مشکلاتی همراه هستند.

حسینی یادآور شد: در حال حاضر بیمه کارگران قطع بوده، این کارخانه بدهی‌هایی به اداره برق و گاز دارد که با توجه به درآمد بالا لازم است سازمان بازرسی وارد عمل شود و بررسی نماید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از