حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/07/17 شمسی | 2024/10/08 میلادی
اثر جمعه نصر از وعده‌ صادق۲ بیشتر بود
فرمانده سپاه لرستان:

اثر جمعه نصر از وعده‌ صادق۲ بیشتر بود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: اثرات نماز جمعه نصر از عملیات وعده صادق ۲ بیشتر بود و حضور رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه یک نمایش قدرت در مقابل همه رجزخوانی‌های دشمن بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار نعمت‌الله باقری صبح امروز در چهاردهمین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد که در حوزه هنری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: به دنبال شرارت‌های رژیم اشغالگر قدس یک عملیات بزرگ اتفاق افتاد و نیاز بود که به دنبال تنبیهات قبلی یک تنبیه محکم‌تری اتفاق بیفتد، امروز دشمن باید بداند اگر دست به اقدام بزند اقدام بعدی جمهوری اسلامی سخت‌تر از اقدام قبلی خواهد بود.

وی با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در نمازجمعه نصر و نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، افزود: بعد از عملیات وعده صادق ۲ دشمن با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای عملیات تضعیف جایگاه ولایت و بدبینی مردم نسبت به نظام و انقلاب را در دستور کار قرار داد بنابراین رهبر معظم انقلاب با حضور در نماز جمعه یک خط بطلانی بر عملیات روانی سنگین دشمن کشیدند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: حضور رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه به عنوان یک نمایش قدرت برای انقلاب اسلامی ایران و نمایش قدرت در مقابل همه رجزخوانی‌های دشمن بود.

وی بیان کرد: بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در نماز جمعه شرکت کردند و نمازگزاران می‌خواستند ولایتمداری مردم ایران را به دشمن ثابت کنند که در سخت‌ترین شرایط در کنار ولایت ایستاده‌اند.

سردار باقری با اشاره به اینکه اثرات این نماز جمعه از عملیات وعده صادق ۲ بیشتر بود، گفت: دشمن می‌داند اگر می‌خواهد بر این ملت پیروز شود باید بتواند بین مردم و رهبری جدایی بیندازد، ملتی که رهبر داشته باشد و رهبری که ملت داشته باشد قدرت دارد و خطرناک است و امروز ایران اسلامی این دو را در کنار هم دارد.

وی تصریح کرد: دشمن ۱۲ ماه است در مقابل یک گروه مقاومت بسیار کوچک درگیر است بنابراین دشمن تاب عملیات‌های فرسایشی را در حوزه‌های مختلف ندارد و امروز وضعیت رژیم اشغالگر قدس را بعد از این عملیات و عملیات‌های گذشته می‌بینیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: دشمن اذعان می‌کرد که پایگاه نواتیم امن‌ترین نقطه دنیاست اما در عملیات وعده صادق با فرود آمدن یک سوم موشک‌ها در این پایگاه نشان دادیم آن نقطه ناامن‌ترین نقطه جهان است.

وی اظهارداشت: در عملیات وعده صادق ۲ جمهوری اسلامی به مراکزی حمله کرد که رژیم صهیونیستی در بمباران‌های مختلف و ترور شخصیت‌های محور مقاومت از این نقاط استراتژیک و نظامی استفاده می‌کرد و یکی از دلایل انتخاب این نقاط توسط جمهوری اسلامی ایران این است که اینجا محل همه جنایت‌های این رژیم اشغالگر است.

سردار باقری افزود: هماهنگی میدان و دیپلماسی، چه در دولت‌های سیزدهم و چه در این دولت در عملیات وعده صادق ۲ اتفاق افتاد و در این عملیات به دشمن نشان داده شد که امروز دست برتری با جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت در منطقه است.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمود ما به قله نزدیکیم بنابراین این حوادث و شرایط طبیعی است و ما نباید از این مسائل بهراسیم، امروز محکم و استوار ایستاده‌ایم و نگاه‌های دنیا به ما و تصمیمات سران جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: آمریکا نمی‌تواند دست خود را از شراکت در خون مردم لبنان و فلسطین جدا کند، این عملیات یک گوشزد به آن‌ها بود و این آمریکاست که باید سگ هارش را کنترل کند.

وی با اشاره به اینکه امروز اولویت دشمن حوزه جنگ نرم است، گفت: امروز دشمن تاکتیک را عوض کرده است و این سربازان بسیج و سپاه هستند که در مقابل دشمن در خط مقدم قرار گرفتند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از