حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار بروجرد عنوان کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی در مدارس

ضرورت استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی در مدارس

فرماندار بروجرد گفت: باید نگاه‌ها را از سمت اداری به سمت نگاه جهادی تغییر داد و با همدلی و رفع مشکلات می‌توان شاهد ارتقاء و روند رو به رشد آموزش بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مسلم مرادی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: باید تلاش کنیم وضعیت آموزش و پرورش ارتقاء یابد چرا که اگر دغدغه‌هایی در این زمینه وجود داشته باشد تاثیرش بر همه دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به کمبود امکانات در راستای برگزاری امتحانات نهایی، افزود: برای امتحانات نهایی هم برنامه‌ریزی و هرآنچه که نیاز است مهیا شود تا امتحانات بدون مشکل برگزار شود.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: آموزش و پرورش از هم‌اکنون باید برای بازگشایی مدارس اقدام کند و مشکلات سال قبل احصاء گردد به طوری که وضعیت تحصیلی و تربیتی بررسی شود و در این راستا نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت گردد.

مرادی بیان کرد: در بحث تربیتی باید شاخص‌ها بیان شود و کارنامه تربیتی هم نیاز است چون آموزش و پرورش در کنار هم هستند و آنچه که در امر آموزش مهم است در امر تربیتی هم حائز اهمیت می‌باشد.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت جهادگران، گفت: برخی از مدارس وضعیت مناسبی ندارند که در این راستا باید از ظرفیت جهادگران استفاده کرد و به کمک آن‌ها اقدامات خوبی را می‌توان در مدارس انجام داد.

فرماندار بروجرد یادآورشد: یکی از اقداماتی که می‌توان برای دانش‌‍‌آموزان مناطق محروم انجام داد، این است که از حضور جهادگران دندانپزشک برای ارائه خدمات به دانش‌آموزان استفاده شود.

مرادی با اشاره به اینکه وضعیت حجاب در آموزشگاه‌های آزاد خوب نیست، افزود: تیم بازرسی باید این آموزشگاه‌ها را به طور مستمر رصد کند و تذکرات لازم ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: باید نگاه‌ها را از سمت اداری به سمت نگاه جهادی تغییر داد و اگر اینگونه شود می‌توان خدمات قابل توجهی را در بخش‌های مختلف ارائه داد و با همدلی و رفع مشکلات می‌توان شاهد ارتقاء و روند رو به رشد آموزش بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از