حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام‌جمعه کوهدشت مطرح کرد:

ادعای پوشالی غرب در حمایت از حقوق بشر

ادعای پوشالی غرب در حمایت از حقوق بشر

امام‌جمعه کوهدشت گفت: ادعای غرب در حمایت از حقوق بشر، پوشالی و دروغین می‌باشد چرا که همواره در حال افزایش جنایات علیه مردم مظلوم غزه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کوهدشت اظهارداشت: یکی از عواملی که انسان حق را نمی‌شناسد این است که بدون دلیل مطلبی را قبول کند، تعصب، لجاجت و غرور انسان را به مسیر انحراف می‌کشاند همان‌طوری که شیطان منحرف شد و در مقابل امر خداوند متعال ایستاد.

وی با اشاره به وحدت حوزه و دانشگاه افزود: اگر دانشگاه اسلامی باشد در کنار تخصص تدین و تعهد داشته باشند، مرکزی برای ترقیات و پیشرفت‌های کشور به شمار می‌رود.

امام‌جمعه کوهدشت ضمن انتقاد از فساد شرکت چای دبش عنوان کرد: نهادهای نظارتی باید پیگیری کنند چرا باید ضعیف عمل کنند که کار به اینجا برسد که این‌چنین فسادی ایجاد شود، گام اول مبارزه با فساد، شناخت عوامل آن است، کاستی‌ها و ضعف کارآمدی و اجرای قانون، فقدان تقسیم اقشار و کمبود آگاهی‌های حقوقی، عدم شفافیت، تشکیلات ضعیف مالیاتی و ... موجب شکل‌گیری فساد می‌شود.

وی با اشاره به ادعای پوشالی غرب در حمایت از حقوق بشر تصریح کرد: وتوی آمریکا در شورای امنیت علیه مردم غزه، یک جنایت تمام‌عیار به شمار می‌رود، باید خون گریست بر این ظلمی که علیه مردم مظلوم فلسطین وارد می‌شود‌.

طهماسبی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: محبت فاطمه زهرا (س) در مکان‌های مختلفی به انسان کمک می‌کند و از آن محل‌ها در هنگام مرگ، عبور از پل صراط و سنجش اعمال است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت اقامه عزای حضرت فاطمه (س) گفت: فاطمیه هویت شیعیان به شمار می‌رود، در این راستا مراسم عزاداری و سخنرانی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از امشب به مدت سه شب، در مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) شهرستان با حضور روحانیونی از قم و با برپایی کلاس‌های مشاوره‌ جوانان برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از