حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون سلامت سپاه لرستان مطرح کرد:

ارائه خدمات درمانی به بیماران کمپ ترک اعتیاد

ارائه خدمات درمانی به بیماران کمپ ترک اعتیاد

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه لرستان گفت: قرارگاه شهید امیری به بیماران کمپ ترک اعتیاد کرامت لرستان خدمات درمانی و دندانپزشکی ارائه ارائه کرد.

عبدالوحید ملک‌آرا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک اظهارداشت: در راستای خدمات‌رسانی به بیماران کمپ ترک اعتیاد کرامت ماده ۱۶ سپاه استان، تیم بهداشتی، درمانی و دندانپزشکی قرارگاه جهادی شهید امیری معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با همکاری موسسه خدمات و درمانی بسیجیان استان لرستان اعزام شد. 

وی افزود: این اکیپ شامل پزشک، دندان‌پزشک، دستیار دندانپزشک، پرستار، کارشناس بهداشت و روانشناس بود که با وسایل و تجهیزات دندانپزشکی مورد نیاز به کمپ مذکور اعزام شدند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: در این اعزام خدمات درمانی شامل ویزیت همراه با داروی رایگان به مددجویان این کمپ ارائه شد.

وی گفت: در این اعزام خدماتی از قبیل معاینه و کشیدن دندان به‌ صورت رایگان توسط موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان در قالب طرح یاسر انجام گرفت به طوری که در پایان این روز به ۱۰۰ نفر خدمت مستقیم ارائه شد و مددجویانی که نیاز به خدمات تخصصی درمانی داشتند با هماهنگی لازم جهت درمان تخصصی ارجاع داده شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از