حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/15 شمسی | 2024/05/04 میلادی
معاون سپاه لرستان خبرداد:

ارائه خدمات درمانی به مناطق نیمه برخوردار لرستان

ارائه خدمات درمانی به مناطق نیمه برخوردار لرستان

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: خدمات بهداشتی، درمانی، تخصصی و دندانپزشکی رایگان به مردم مناطق نیمه‌برخوردار لرستان ارائه می‌شود.

عبدالوحید ملک‌آرا در گفتگو با خبرنگار «سفیرافلاک»، ضمن تشریح برنامه‌های هفته سلامت در معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهارداشت: ویزیت پزشک عمومی، متخصص زنان و زایمان و ناباوری و خدمات پرستاری رایگان در درمانگاه شهید امیری و درمانگاه‌های سپاه استان به صورت رایگان به مردم استان ارائه می‌شود.

وی افزود: در طول هفته سلامت، پایش سلامت جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بهتر به پرسنل شاغل و خانواده‌هایشان در درمانگاه شهید امیری انجام می‌گیرد.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: تجلیل از کارکنان آزمایشگاه، اجرای همایش‌های کوهپیمایی کارکنان سپاه با همکاری تربیت بدنی سپاه استان، برگزاری کلاس‌های آموزشی، پویش نذر خون و برپایی ایستگاه‌های سلامت به منظور انجام تست‌های BMI برای پرسنل از دیگر برنامه‌های سپاه در این هفته است.

وی با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق حاشیه‌نشین شهری، بیان کرد: این قرارگاه جهادی به مناسبت هفته سلامت، جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار استان اعزام می‌شود، همچنین دیدار با خانواده‌های دارای بیمار صعب‌العلاج همراه با اکیپ درمانی از دیگر برنامه‌های هفته سلامت است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از