حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
استاد حوزه علمیه قم:

ایثار و جانفشانی شهدا برای جوانان تبیین شود

ایثار و جانفشانی شهدا برای جوانان تبیین شود

استاد حوزه علمیه قم گفت: ایثار و جانفشانی شهدا را برای نسل جوان تبیین کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید گودرزی شامگاه پنجشنبه در مراسم چهلمین روز شهادت عباس صالحی‌روزبهانی که در مسجد حضرت ولیعصر(عج) بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: راه رسیدن به رستگاری و سعادت، تاسی از شهداست به همین خاطر باید تلاش کرد تا در مسیر شهدا قدم برداریم.

وی افزود: شهدا برای ایجاد امنیت جان خود را تقدیم می‌کنند و این امر سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود لذا باید برای نسل جوان اهداف شهدا و حرکت در مسیر شهدا را به خوبی تبیین کرد.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی ایران، شهید صالحی‌روزبهانی بود که در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب جان خود را تقدیم کرد و جوانان باید با تاسی از همین شهدا بتوانند ادامه دهندگان خوبی در مسیر شهدا باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین گودرزی با اشاره به نقش ولایت فقیه در انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: در راس انقلاب اسلامی ایران، ولایت فقیه قرار دارد که این مهم نقش اساسی در پیروزی و استمرار انقلاب داشته است و برای استمرار انقلاب اسلامی ایران جوانان زیادی جان خود را تقدیم کردند که آرامش امروز مرهون خون پاک شهداست.

وی یادآورشد: آنچه که سبب می‌شود چنین جوانانی در مسیر جهاد و شهادت قدم بگذارند، عشق به اهل‌بیت(ع) است که همین خون شهدا سبب اقتدار و امنیت شده است.

استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز همه ما وظیفه داریم که برای زنده نگهداشتن یاد شهدا قدم برداریم و ایثار و جانفشانی شهدا را برای نسل جوان تبیین کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از