حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
امام جمعه بروجرد:

اربعین یک حرکت سیاسی و عبادی است

اربعین یک حرکت سیاسی و عبادی است

امام جمعه بروجرد گفت: مراسم راهپیمایی عظیم اربعین یک حرکت سیاسی و عبادی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد، اظهار داشت: اربعین یک حرکت سیاسی و عبادی است که میلیون‌ها نفر زائر از سراسر جهان که از عاشقان اهل‌بیت(ع) هستند راهی این سفر معنوی می‌شوند.

وی افزود: در این روزهای گرم، زائران با شور و شوق خاصی راهی سفر کربلا می‌شوند که در تصاویر دیده می‌شود بسیاری از زائران اربعین، پرچم فلسطین را در دست گرفته‌اند و نفرت و خشم خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی نشان می‌دهند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه انتقام سختی از رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی گرفته خواهد شد، گفت: رژیم‌غاصب در وحشت و ترس روزها را سپری می‌کند چرا که به خوبی می‌داند انتقامی سخت در انتظار اوست و متوجه شده است که در این جنگ جبهه حق و باطل، جبهه حق که همان جبهه مقاومت است پیروز میدان خواهد شد.

حسینی بیان کرد: رژیم‌صهیونیستی جنایت‌های زیادی را مرتکب شده و تعداد زیادی از عزیزان ما را به شهادت رسانده لذا سیلی سختی خواهد خورد و درسی فراموش‌نشدنی به دشمن داده می‌شود.

وی با اشاره به سالروز ورود آزادگان به وطن، گفت: آزادگان سال‌ها اسارت و سختی را تحمل کردند و با این صبوری و ایستادگی، افتخارات بزرگی را رقم زدند و در طول دوران اسارت خود شکنجه‌های سختی را متحمل شدند و اینگونه ایستادگی خود را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همه دنیا نشان دادند.

امام جمعه بروجرد ضمن تبریک فرار رسیدن روز پزشک افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران زمینه را برای پیشرفت‌های مختلف فراهم کرد که یکی از آن پیشرفت‌ها در حوزه پزشکی و درمانی است به طوری که تا قبل از پیروزی انقلاب، پزشکان هندی در کشور مشغول مداوای بیماران بودند اما بعد از انقلاب پزشکان متخصص زیادی فعالیت دارند و امروز می‌بینیم از کشورهای دیگری برای درمان وارد ایران می‌شوند.

حسینی با اشاره به سالروز آتش زدن سینما رِکس آبادان، خاطر نشان کرد: نیروهای رژیم پهلوی با این اقدام تلاش کردند تا نیروهای انقلابی را در بین مردم بدنام کنند اما امام‌راحل پیام دادند که ما مخالف فساد در سینما هستیم اما با سینما مخالف نیستیم و اینگونه توطئه و نیرنگ رژیم پهلوی برملا شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از