حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/02/30 شمسی | 2024/05/19 میلادی
فرازی از وصيت‌نامه شهيد «آزادبخت»؛

از اسلام راستین پیروی کنید

از اسلام راستین پیروی کنید

شهید «اسد آزادبخت» در وصیت‌نامه خود نوشته است: یک توصیه به شما دارم و آن پیروی دائم و مستمر از اسلام و خط راستین اما می‌باشد؛ البته اسلامی که گرایش واقعی به آن انسان را به قله رفیع معنویات ترقی مرتبه دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شهید اسد آزادبخت در سال ۱۳۴۱ در روستای گدار پهن آزد بخت دیده به جهان گشود در سن ۷ سالگی شروع به درس و تحصیل کرد. پس از آمدن به کوهدشت و اخذ مدرک دیپلم در سال ۱۳۵۹ داوطلبانه عازم خدمت مقدس سربازی شد.

در جبهه‌های حق علیه باطل به خدمت خود ادامه می‌داد و در تصرف تپه‌های آن‌طرف کرخه زخمی شده اما جبهه را ترک نکرد. پس از ۱۵ ماه حضور در جبهه با شرکت در عملیات افتخارآفرین فتح المبین با دلی سرشار از عشق و ایمان به دیدار حق‌تعالی شتافت.

 

وصیت‌نامه شهید:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

با درود فراوان به رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران و بر پا دارنده نظام عدالت اسلامی و انکارکننده نظام کفر و الحادی حاکم بر جهان، امام خمینی(ره)

پدر و مادر برادران و خواهران عزیز، سلام

آن سلام و درودی بر شما و امام باد که از اعماق وجودم و از زبان دلم در این سنگر پاسداری از حق و شرف بر علیه باطل درحالی‌که همگی سربازان و رزمندگان و برادران بسیج و پاسدار در حال آماده‌باش هستیم نشئت می‌گیرد.

یک توصیه به شما دارم و آن پیروی دائم و مستمر از اسلام و خط راستین اما می‌باشد. البته اسلامی که گرایش واقعی به آن انسان را از حضیض ذلت به قله رفیع انسانیت و معنویات ترقی مرتبه دهد؛ و البته امامی که استعمار گران با تئوریسین‌های خود نتوانستند در دژ تصمیم گیریش نفوذ کنند.

پدر و مادر برادر و خواهر هیچ می‌دانید نظام فعلی حاکم برجهان در کل نظامی الحادی و غیر الهی است و این‌همه حکومت با شاخ و برگ‌هایی که دارند چه از نوع کفر سرمایه‌داری و چه از نوع الحاد کمونیستی همه فروع یک درخت الحاد هستند و آن درخت نظام غیر الهی حاکم بر سرنوشت ۴ میلیارد جهت کره ارض می‌باشد.

پدر جان و برادر و مادر و خواهر هیچ می‌دانید که نظام الحادی آنچه را اسلام و قرآن برای ما به‌جا گذاشته است همان قالب اسلام و قرآن و کلمات آن بود ولی آن روح خودجوش و حرکت آفرین و آن حقیقت راستین اسلام را از ما گرفته بودند.

اما اکنون پدر و مادر و برادر و خواهر جهان می‌رود که وعده‌های الهی را به چشم خود ببیند چراکه خدا وعده فرموده: ان الارض یرثها عبادی الصالحون (روزی فرا می‌رسد که بندگان پاک و صالح من وارث زمین خواهند شد) ان‌شاء‌الله

پدر و مادر و خواهر و برادر!

اکنون انقلاب اسلامی و تحقق حکومت اسلامی می‌رود که وعده‌های خدا محقق شود. البته این مقدمه‌ای برای ظهور منتظر قائم مهدی موعود(عج) و گسترش حکومت عدالت اسلامی آن حضرت.

آری حکومت عدل اسلامی نظام فعلی را آشکار کرده و باید از آن حمایت مالی و جانی کرد.

پدر و مادر و برادر و خواهر!

خدا از ما می‌خواهد که تمام حرکات و فعالیت‌هایمان و افکارمان باید بر مبنای اصل انا انزلنا باشد.

بار دیگر تأکید می‌کنم که یک‌قدم از این اصل پا فراتر ننهید؛ به امید پیروزی حق و زوال باطل و تحقق عدالت اسلامی در جهان.

موفق به توفیق ربانی و مؤید به تائید آسمانی باشید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از