حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
استاندار لرستان:

رژیم صهیونیستی حریف جبهه مقاومت نمی‌شود

رژیم صهیونیستی حریف جبهه مقاومت نمی‌شود

استاندار لرستان گفت: در غزه رژیم نژادپرست صهیونیست فقط با نسل‌کشی و کشتار غیرنظامی‌ها خود را نشان می‌دهد ولی در واقعیت حریف جبهه مقاومت نخواهد شد.

به گزارش سفیرافلاک، فرهاد زیویار صبح امروز در کنگره ملی ۶۵۵۵ شهید استان لرستان اظهارداشت: در روز تاریخی سوم آبان ماه توفیق پیدا کردیم که محضر مقتدایمان رهبر معظم انقلاب شرفیاب شویم. در این دیدار رهبر انقلاب بر شجاعت و دلاوری، رفاقت، صداقت و وفاداری لرستانی‌ها تأکید  داشتند که این ویژگی‌ها قطعاً در بین شهدای لرستان بارزتر است.

وی بابیان اینکه شهدای لرستان شجاعانه و وفادارانه تا پای جان برای دین و وطن خود مستحکم ایستادند، افزود: مسئولیت ما امروز بزرگداشت ۶۵۵۵ شهید استان است؛ طی چند سال گذشته که ستاد کنگره آغاز به کارکرد فضای استان به برکت و یاد شهدا معطر شد.

استاندار لرستان عنوان کرد: همه دستگاه‌ها برای برگزاری این کنگره ملی میدان‌داری کردند و دستاوردهای بسیار ارزشمندی حاصل شد، همه می‌دانیم که باغ شهادت از اول خلقت به روی بشر باز بوده است و انقلاب اسلامی رهاورد خون هزاران لاله سرخی بوده که عاشقانه درراه دین و مملکت جان خود را فدا کردند.

وی بابیان اینکه شهدا زنده‌اند و در نزد خدا روزی داده می‌شوند، تصریح کرد: جهاد و مبارزه مقابل استکبار مدت مدیدی است که دولت و ملت را تحت تأثیر قرار داده است، اگر نظام سلطه جنگ و جدال درست می‌کند اصلی‌ترین نقطه برای دشمن مقاومت بوده است.

زیویار خاطرنشان کرد: در راستای جهاد اقتصادی، دفاع مقدس، مقابله با فتنه و اغتشاشات نیز الگوسازی تا جایی پیش رفته که مرزهای اثرگذاری انقلاب اسلامی را هزاران کیلومتر از مرزهای سرزمینی را فراتر برده است.

وی گفت: آلان که در حال بزرگداشت شهدا هستیم در غزه رژیم نژادپرست صهیونیست فقط با نسل‌کشی و کشتار غیرنظامی‌ها خود را نشان می‌دهد ولی در واقعیت حریف جبهه مقاومت نخواهد شد.

انتهای پیام

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از