حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل کار و رفاه اجتماعی لرستان مطرح کرد:

استفاده ۱۶۷ هزار خانوار لرستانی از طرح کالابرگ

استفاده ۱۶۷ هزار خانوار لرستانی از طرح کالابرگ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: از ابتدای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی تاکنون ۱۶۷ هزار و ۴۴۴ خانوار لرستانی از مزایای این طرح استفاده کردند.

سید فرهاد ناصری‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» در رابطه با اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در استان لرستان اظهارداشت: پس از شناسایی نقاط کور شهری و روستایی لرستان در رابطه با اتصال به شبکه کالا برگ الکترونیکی، نزدیک به ۱۱۰ دهستان در راستای بهره‌مندی خانوارها از سهم کالابرگ به شبکه کالا متصل شدند.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۶۰۰ فروشگاه در سطح استان لرستان مجری طرح کالابرگ الکترونیک‌اند افزود: ۲ هزار و ۷۶۷ دستگاه پز نیز در این فروشگاه‌ها فعال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: از ابتدای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی تاکنون ۱۶۷ هزار و ۴۴۴ خانوار لرستانی از مزایای این طرح استفاده کردند.

وی بیان کرد: مجموع تراکنش‌هایی که تاکنون در این رابطه انجام گرفته است ۶۰۲ هزار و ۹۸۵ بوده است و روز گذشته ۳ هزار و ۳ تراکنش صورت گرفت.

ناصری‌نیا استفاده از طرح کالابرگ الکترونیکی را اختیاری دانست و تصریح کرد: ۱۱ قلم کالا از قبیل گوشت منجمد گوساله، حبوبات، شیر کم چرب، پنیر، ماست، مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، برنج، ماکارانی، قند و شکر مشمول این طرح می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از