حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/14 شمسی | 2024/05/03 میلادی
استاندار سابق لرستان مطرح کرد:

اشتغال‌زایی برای ۳۱ هزار نفر در لرستان

اشتغال‌زایی برای ۳۱ هزار نفر در لرستان

استاندار سابق لرستان گفت: اشتغال‌زایی برای ۳۱ هزار نفر از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در استان لرستان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، فرهاد زیویار در آئین تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: دولت مردمی سیزدهم صادقانه به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کند، در شروع به کار دولت چالش‌های متعددی وجود داشت که جزء با روحیه جهادی و برنامه‌ریزی دقیق و علمی حل کردن آن‌ها امکان‌پذیر نبود.

وی افزود: در شرایطی که روزانه صدها تَن از هموطنانمان بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست می‌دادند با سیاست دولت در کمتر از یکسال از این بحران جهانی سریع‌تر از خیلی از کشورها عبور کردیم.

استاندار سابق لرستان با اشاره به دیپلماسی عزت‌مندانه دولت سیزدهم در حوزه بین‌المللی، تصریح کرد: دولت با تکیه به آرا مردمی، ظرفیت‌های انقلاب اسلامی و مذاکره و ارتباط با قاطبه کشورهای دنیا شرایط بهینه‌ای را به وجود آورد و بسیاری از کشورها تمایل و اشتیاق خود را برای ارتباط با جمهوری اسلامی ابراز کردند. 

زیویار بیان کرد: وقتی بنده مسئولیت استانداری لرستان را برعهده گرفتم خزانه استان خالی بود اما رویکردهای جدیدی مانند فعال‌سازی و تکمیل پروژه‌های ناتمام، احیاء و فعال‌سازی واحد‌های اقتصادی، جوان‌گرایی و تغییر و تحولات مدیریتی، بهره گیری از ظرفیت‌های مبتکرانه و... را در استان مد نظر قرار دادیم.

وی عنوان کرد: ورزشگاه ۱۵هزارنفری خرم‌آباد، باغ موزه دفاع مقدس، ایستگاه رادار هواشناسی، سد کمندان، سد تاج امیر از مهم‌ترین پروژه‌های تکمیل شده در استان لرستان ‌در این مدت بوده است.

استاندار سابق لرستان گفت: کمک به تکمیل سالن کنگره شهدا، ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی راه‌آهن با تزریق اعتبار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان، پیشرفت فیزیکی چند بیمارستان مهم استان، رتبه اول صدور مجوزهای الکترونیکی، تکمیل فاز نخست گاوداری ۶ هزار رأسی دلفان، سرمایه‌گذاری هولدینگ‌های بزرگ در استان و اشتغال زایی برای ۳۱ هزار نفر در سال گذشته از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در استان لرستان بوده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از