حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام‌جمعه کوهدشت:

اعتراض به نسل‌کشی در آمریکا جرم است

اعتراض به نسل‌کشی در آمریکا جرم است

امام‌جمعه کوهدشت با بیان اینکه اعتراض به نسل‌کشی در آمریکا جرم است، گفت: آمریکا شریک جرم و جنایات رژیم منحوس صهیونیستی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهدشت، اظهارداشت: از عواملی که موجب عدم پذیرش حق می‌شود، لجاجت، خودخواهی و آرزوهای طولانی است؛ در روایات داریم کسی که تبعیت از هوای نفس داشته باشد کور، ذلیل و گمراه می‌گردد و باطل را بر حق ترجیح می‌دهد.

وی با اشاره به تحولات غزه، افزود: حزب‌الله با قدرت از مردم مظلوم فلسطین در حال دفاع است و میدان‌داری دارد، جنایتکاران با هر موقعیت و ترفندی از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: انصارالله نیز با تمام توان در دریای سرخ و باب‌المندب در حال دفاع از مردم مظلوم فلسطین می‌باشد و کارهای بزرگی را انجام می‌دهند؛ امروز آمریکا مستأصل شده است.

وی با اشاره به ادعای دروغین حقوق بشر در غرب، تصریح کرد: اعتراض به نسل‌کشی در آمریکا جرم است، این آمریکا شریک جرم و جنایات رژیم منحوس صهیونیستی هستند.

طهماسبی گفت: انتخابات مظهر اقتدار کشور و عامل اساسی پیشرفت همه‌جانبه کشور است، برای سلامت انتخابات همواره باید تلاش کرد، اگر انتخابات درست برگزار نشود ضعف دولت، کشور و ملت را نشان می‌دهد؛ مشارکت بالا، سلامت، رقابت و امنیت چهار راهبرد مهم در این راستا است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به وضعیت مبلمان و المان شهری، بیان کرد: به لحاظ ترافیکی وضعیت شهری در برخی نقاط مناسب نیست و درزمینهٔ جمع‌آوری زباله از شهر بایستی اهتمام بیشتری شود؛ حضور مسئولان ادارات باید در نماز جمعه چشمگیر باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از