حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه بروجرد:

اعتکاف فرصتی تحول‌آفرین برای انسان است

اعتکاف فرصتی تحول‌آفرین برای انسان است

امام جمعه بروجرد گفت: اعتکاف فرصتی تحول‌آفرین برای انسان است و باید از این فرصت به بهترین شکل در جهت خودسازی استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه بروجرد اظهارداشت: تروریست‌ها در سالروز شهادت شهید سلیمانی، با حادثه تروریستی سبب شهادت تعدادی از هموطنانمان شدند که چند روز پیش سپاه پاسداران با حمله موشکی به مقر تروریست‌ها، پاسخی کوبنده به آنها دادند.

وی افزود: این اقدام سپاه نشان داد که هر اقدام و حادثه تروریستی از سوی آنها بدون جواب نخواهد ماند و قدرت ایران سبب شده تا در برابر هر اقدامی، پاسخی سخت و محکم به آنها داده شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به حوادث غزه، تصریح کرد: بیش از سه ماه است که در غزه شاهد جنایت‌هایی از سوی رژیم صهیونیستی هستیم اما رژیم کودک‌کش توان مقابله با مقاومت را ندارد و پیروز میدان این نبرد، فلسطین و جبهه مقاومت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به فرارسیدن ایام اعتکاف، گفت: انسان‌های معتکف، سه روز در مسجد نماز می‌خوانند و روزه می‌گیرند و اعمال خاصی که تاکید شده را انجام می‌دهند که بهترین فرصت برای خودسازی است.

وی بیان کرد: اعتکاف سبب می‌شود تا انسان به دور از همه مشغله‌های دنیا، بتوانند چند روز را با خالق هستی راز و نیاز کنند و در نهایت، اعتکاف سبب می‌شود تا انسان دچار تحول شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به ولادت امام علی(ع) و روز پدر گفت: حضرت علی(ع) در طول حیات خود اقدامات قابل توجهی را در مسیر دین و اسلام انجام داد که بهترین الگو برای همه بشریت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی عنوان کرد: امام علی(ع) همه ویژگی‌های خوب را دارا بودند و با الگوگیری از امام علی(ع) می‌توان به سعادت رسید.

وی با اشاره به مشکل کارگران نسانجی بروجرد افزود: مدیران استانی برای رفع مشکل کارگران نساجی بروجرد اقدام کنند چرا که تعدادی از کارگران اخراج شده و این در حالیست که طی دو سال گذشته بیش از ۴۲۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار این واحد تولیدی قرار گرفته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از