حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون حوزه علمیه لرستان:

حکومت اسلامی به دنبال صدور انقلاب است

حکومت اسلامی به دنبال صدور انقلاب است

معاون حوزه علمیه لرستان گفت: حکومت اسلامی به دنبال صدور انقلاب است و آزادی خواهان عالم در کشور‌های دیگر به انقلاب اسلامی امید دارند و قطعاً بقیه کشور‌ها از آن الگوبرداری می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمد ولی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهار داشت: رژیم ستمشاهی و سیستمی که بر ایران حاکم بود همه منابع و سرمایه‌های کشور را به غارت می‌بردند و مستعمره کشور‌های دیگر بودیم، بعد از ظلم، ستم و فساد بیش از حد انقلابی به رهبری و زعامت معمار کبیر انقلاب رخ داد و از ابتدا یک ریل‌گذاری صحیح انجام گرفت که تاکنون شاهد رشد و شکوفایی آن هستیم.

وی افزود: هرکدام از اتفاقاتی که در طول مدت بعد از انقلاب برای جمهوری اسلامی رخ داده برای هر کشوری غیر از ایران اتفاق می‌افتاد قطعاً از مسیر خارج می‌شد اما به لطف خدا با رهنمود‌های معمار کبیر انقلاب و پشتیبانی مردم از همه گردنه‌های سخت عبور کردیم.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه لرستان عنوان کرد: جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، جنگ ترکیبی و فتنه‌های بسیاری بر کشور تحمیل شد اما با ریل‌گذاری ابتدای انقلاب، رهبری مقتدر امام خمینی(ره) و پیروی مردم از ولایت فقیه شاهد پیشرفت کشور هستیم و روز به روز بر اقتدار ایران اسلامی افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: به برکت امامین انقلاب کشور رو به رشد و پیشرفت است و بعد از انقلاب تاکنون دستاورد‌های بسیار زیادی داشته‌ایم، آمار نشان می‌دهد پیشرفت کشور اکنون با قبل از انقلاب و حتی با کشور‌های همسایه که تحت تحریم نیستند قابل مقایسه نیست.

ولی‌پور گفت: وقتی گام اول انقلاب را برداشتیم در مرحله اول انقلاب شکل گرفت و کشورهایی از ما الگوبرداری کردند، در گام دوم و گام‌های بعدی به دنبال تمدن‌سازی و صدور انقلاب هستیم و بر این اساس حرکت کردیم که پرچم را به دست صاحب اصلی آن برسانیم. 

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران برمبنای عدالت جهانی و تمدن اسلامی است، تصریح کرد: حکومت اسلامی به دنبال صدور انقلاب است و آزادی خواهان عالم در کشور‌های دیگر به انقلاب اسلامی امید دارند در عین حال ایران اسلامی با نیروی ایمان پیش می‌رود و قطعاً بقیه کشور‌ها از آن الگوبرداری می‌کنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در عملیات وعده صادق دیدیم و همه کشورها حتماً بر این باور خواهند بود که جمهوری اسلامی عزتمندانه در مقابل ظلم و فساد ایستاده و تاکنون حتی یک وجب از خاکش را واگذار نکرده است.

وی اظهار داشت: کشور‌های مؤمن با حاکمان ظالم و نالایق بسیاری وجود دارند که تحت مدیریت غرب بر کشورشان ظلم می‌کنند این مردم کشور ما را می‌بینند و باید به دنبال این باشند از جمهوری اسلامی الگو بگیرند که خود را از یوغ استعمار نجات دهند.

 ولی‌پور با اشاره به خیزش دانشجویان حامی فلسطین و نامه رهبر معظم انقلاب به آن‌ها، افزود: وعده خداست که زمین به وارثان مؤمن، مستضعف و متدین خواهد رسید و با پرچم داری ایران اسلامی پرچم به دست صاحبش خواهد رسید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از