حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
یکی از فرماندهان سپاه قدس:

اقتدار جبهه مقاومت مرهون خون شهداست

اقتدار جبهه مقاومت مرهون خون شهداست

یکی از فرماندهان سپاه قدس گفت: اقتدار جبهه مقاومت مرهون خون شهدا و مجاهدت شهید سلیمانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار محمدی عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید صالحی‌روزبهانی که در مسجد ولیعصر(عج) بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: در جبهه مقاومت شاهد دلاورمردانی هستیم که راه شهید بروجردی را در دفاع از اسلام و ارزش‌ها ادامه می‌دهند و برخی از آن‌ها به شهادت می‌رسند.

وی افزود: دشمنان تلاش داشتند تا جبهه مقاومت را از بین ببرند لذا در برخی از کشورها جنگ‌هایی را ایجاد کردند ولی مجاهدت‌های شهید سلیمانی و سرداران و دلاورمردان سبب شد تا توطئه دشمن خنثی گردد.

یکی از فرماندهان سپاه قدس اقتدار جبهه مقاومت را مرهون خون شهدا و سردار شهید سلیمانی برشمرد و گفت: به برکت خون شهدا این جبهه روز به روز قدرتمندتر شده که این امر نابودی دشمن را تسریع می‌کند و امروز می‌بینیم که استکبار و رژیم‌ صهیونیستی رو به افول هستند.

سردار محمدی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حمایت و فریادرسی از مظلومان عالم گسترش یافت به طوری که بسیاری از کشور با تاسی از الگوی انقلاب اسلامی ایران تلاش دارند تا از زیر بار ظلم رها شوند.

وی عنوان کرد: امروز جبهه مقاومت از آنچنان قدرتی برخودار است که با موشک در برابر رژیم‌ صهیونیستی ایستاده و دشمن را سردرگم کرده است و دشمن با ایجاد داعش تلاش کرد تا به هدفش برسد ولی شاهد نابودی آن‌ها بودیم که همه اینها به برکت خون شهدا و دلاوری رزمندگان جبهه مقاومت است.

یکی از فرماندهان سپاه قدس با اشاره به طوفان‌الاقصی گفت: این عملیات رژیم‌ صهیونیستی را زمین‌گیر کرد و اگرچه دشمن از سلاح‌هایی پیشرفته برای ظلم و جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه استفاده می‌کند اما رزمندگان جبهه مقاومت با همه توان در برابر آن‌ها ایستاده‌اند.

محمدی با اشاره به فراگیر شدن مکتب شهید سلیمانی، افزود: در این مکتب جوانانی مانند شهید صالحی‌روزبهانی تربیت شده که اینگونه در سن جوانی جان خود را تقدیم می‌کنند و اخلاص و عمل صالح شهید سید عباس از ویژگی‌های این شهید عزیز بود که سبب شد تا مانند جدش به شهادت برسد.

وی اظهار داشت: بیش از ۶ ماه از جنایات رژیم‌ صهیونیستی در غزه می‌گذرد و در این مدت شهدای زیادی را تقدیم کردند اما رژیم‌ صهیونیستی در برابر جبهه مقاومت ناتوان شده و شکست سختی خورده از همین رو تلاش دارد تا با تبلیغات دروغ افکار را منحرف کند.

یکی از فرماندهان سپاه قدس با اشاره به حادثه تروریستی دمشق یادآورشد: رژیم‌ صهیونیستی دیوانه‌وار و بدون توجه به قوانین بین‌المللی، دست به این حادثه زد که تعدادی از سرداران در این حادثه به شهادت رسیدند.

محمدی بیان کرد: رژیم کودک‌کش از درون دچار بحران و گسست شده و یک رژیم شکست خورده است.

وی با اشاره به تشییع باشکوه پیکر شهید صالحی‌روزبهانی، گفت: امروز مردم بروجرد در مراسم تشییع شهید، سنگ‌تمام گذاشتند و با حضور خود در این مراسم نشان دادند که شهدا را دوست دارند و در راه شهدا قدم برمی‌دارند.

انتهای‌ خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از