حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
تحلیلگر مسائل سیاسی:

اقدام سپاه علیه صهیونیست‌ها نشان‌دهنده اقتدار ایران است

اقدام سپاه علیه صهیونیست‌ها نشان‌دهنده اقتدار ایران است

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اقدام سپاه علیه صهیونیست‌ها نشان‌دهنده اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

غلامرضا یاسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: در طول سالیان متعدد، رژیم صهیونیستی به شکل‌های مختلفی، حملاتی را علیه ما داشتند که نمونه‌ای از آن ترور دانشمندان هسته‌ای و به شهادت رساندن مستشاران نظامی در کنسولگری ایران در دمشق بود، از همین رو پاسخی سخت به این اقدامات دشمن داده شد.

وی افزود: در همین راستا ملت ایران و مجموعه ملت‌های مقاومت منتظر بودند تا پاسخی سخت در شان حملات رژیم جعلی داده شود و مشاهده کردیم که از هر طرفی به رژیم صهیونیستی سیلی‌هایی زده شد که در واقع این اقدام، تنبیه برای دشمن جنایتکار بود.

تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با همه توان به هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی و حامیانش، پاسخی سخت خواهد داد و در برابر هر تهدیدی که از سوی دشمنان صورت گیرد، واکنش نشان داده و آن‌ها را با خاک یکسان می‌کند.

یاسینی‌کیا بیان کرد: پرتاب موشک‌ها به سمت پایگاه‌ها و مناطق رژیم غاصب در واقع یک پاسخ محکم به همه جنایت‌های آنان بود و اگر چنانچه کوچک‌ترین تحرک و اقدامی از سوی آن‌ها رخ دهد، حملات شدید‌تری به سمت دشمن صورت می‌گیرد تا بدانند که جمهوری اسلامی ایران در برابر هر اقدامی از سوی دشمن، سیلی سختی می‌زند.

وی گفت: عبور پهپادهای متعدد از خاک ایران، عراق و سوریه به سمت رژیم صهیونیستی و درهم کوبیدن پایگاه‌های نظامی آن‌ها نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران است و این پاسخ محکم ایران به جنایات‌های رژیم غاصب بیانگر قدرت موشکی ایران است.

تحلیلگر مسائل سیاسی یادآورشد: دیشب مردم غزه ناظر بودند که یهودیان چگونه در برابر حملات و موشک‌ها، ترسیده بودند لذا جمهوری اسلامی ایران حامی محور مقاومت است و تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی در صحنه حضور دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از