حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/08 شمسی | 2024/04/27 میلادی
امام‌جمعه کوهدشت:

امروز جنگ اراده‌ها است

امروز جنگ اراده‌ها است

امام‌جمعه کوهدشت گفت: رژیم صهیونیستی از آفندی به پدافندی روی آورده است و نتوانست اراده پولادین مردم مظلوم و مقاوم غزه را در هم بشکند و این بی‌سابقه است، امروز جنگ اراده‌ها است و اراده مردم غزه بر رژیم صهیونیستی غالب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: مؤمنان نسبت به همدیگر تکلیف دارند و احوال هم را جویا شوند و همچنین حمایت مادی و معنوی را در حق هم داشته باشند، در این راستا روایات زیادی بر اهمیت این کار، تأکید داشته است.

وی با اشاره به نقش اخلاق و محبت در جامعه، افزود: مؤمن عیب‌جویی نمی‌کند بلکه عیب‌زدایی می‌کند، هرجایی که مردم برای یک امر الهی اجتماع داشته باشند، قطعاً خداوند متعال پشتیبان خواهد بود.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: در شهرستان کوهدشت وحدت، برادری، اخوت، همراهی و همفکری اهمیت زیادی دارد، ما با وحدت توانستیم در انقلاب اسلامی پیروز شویم؛ اهل‌بیت(ع) در روایات به اینکه بایستی صمیمیت و وحدت در اوج باشد را مورد تأکید قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: امام(ره) یک دسته دشمن نیستند ولی از روی نادانی دشمنی می‌کنند، ولی یک عده نیز دشمنی آشکار دارند و می‌خواهند مردم بر محور قرآن و دین حرکت نکنند و از اسلام و انقلاب می‌ترسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی گفت: مشارکت مردم تنها را رفع مشکلات در حوزه اقتصاد است، هرکجا مردم در عرصه‌های مختلف ورود کردند در آن نقطه پیشرفت قابل‌توجهی داشتیم، همچنان که مردم در انتخابات‌ها، دوران دفاع مقدس و... با حضورشان حماسه‌آفرینی کردند.

امام‌جمعه کوهدشت بیان کرد: اعطای تسهیلات بانکی به‌صورت روان، تربیت نیروی ماهر، حمایت از بنگاه‌های تولیدی زودبازده، برداشتن موانع اخذ تسهیلات اشتغال‌زایی، نظارت بر امور، رفع بیکاری و ... مشارکت مردم را بالا می‌برد و راه نجات کشور است.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: خطرناک‌تر از موشک و پهباد جنگ رسانه‌ای است، امروز دشمنان در فضای مجازی علیه افکار عمومی شایعه‌پراکنی و یاس‌آفرینی می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی با اشاره به ‌روز جهانی قدس، بیان کرد: رژیم صهیونیستی از آفندی به پدافندی روی آورده است و نتوانست اراده پولادین مردم مظلوم و مقاوم غزه را در هم بشکند و این بی‌سابقه است، امروز جنگ اراده‌ها است و اراده مردم غزه بر رژیم صهیونیستی غالب می‌شود.

امام‌جمعه کوهدشت گفت: دنیای ظلم و کفر پشت سر رژیم صهیونیست است، ولی مردم در روز قدس ثابت می‌کنند از مردم فلسطین تنها نیستند و حمایت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی گفت: در شهادت امام علی(ع) بایستی به نحو شایسته مراسم عزاداری این امام همام برگزار شود و دسته‌های عزاداری در سطح شهر اجرای برنامه‌ داشته باشند، با توجه به اینکه روز ۱۳ فروردین نیز همزمانی با روز شهادت این امام معصوم(ع) دارد برای احترام به اهل‌بیت(ع) این روز را به سوگواری برای حضرت علی(ع) بپردازیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از