حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
استاندار لرستان:

انتخابات، تجلی اراده ملی است

انتخابات، تجلی اراده ملی است

استاندار لرستان گفت: انتخابات تجلی اراده ملی است که با حضور خود اقتدار را به دنیا نشان می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، فرهاد زیویار صبح امروز با حضور در شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران اظهارداشت: انتخابات یک موضوع اساسی است که برای عزتمندی، استقلال و برای رشد کشور لازم است.

وی افزود: با حضور در پای صندوق‌های رای نه تنها در سرنوشت کشور مشارکت می‌کنیم بلکه نمایندگان خود را انتخاب خواهیم کرد و دینِ خود را نسبت به گذشتگان که برای ما انجام دادند و مسبب پیروزی انقلاب شدند، ادا می‎کنیم.

استاندار لرستان تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مردم سالاری دینی است و مردم در همه صحنه‌ها نقش دارند و یکی از صحنه‌ها انتخابات است که در واقع برای آینده کشور و خودمان برنامه‌ریزی می‌کنیم.

زیویار عنوان کرد: انتخابات در کشورهای غربی هم برگزار می‌شود ولی قابل مقایسه با انتخابات ما نیست چرا که در رقابت و انتخابات هم از آن‌ها بالاتر هستیم.

وی با بیان اینکه امروز ۳۰ هزار نفر عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت برای برگزاری انتخابات حضور دارند، گفت: عوامل زیادی چند ماه است در تدارک برگزاری این رویداد مهم در کشور هستند و کار بزرگی در حال انجام است.

استاندار لرستان یادآورشد: انتخابات تجلی اراده ملی است که ثابت می‌کنیم نسبت به انقلاب مسئولیت داریم، در واقع انتخابات همان مسئله کاشت، داشت و برداشت است به طوری که کاشت برای آینده، داشت به معنای صیانت از آنچه داریم و برداشت هم با حضورمان نشان می‌دهیم ثمره کاری که قبلاً انجام شده چقدر اثرگذار است.

زیویار گفت: خوشبختانه مشارکت مردم استان لرستان در پای صندوق‌های رای خوب است و ملت ایران بار دیگر با حضور خود، حماسه‌ای را رقم می‌زنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از