حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
کارشناس مسائل دینی:

انتظار حقیقی و بصیرت مهم‌ترین ویژگی منتظران است

انتظار حقیقی و بصیرت مهم‌ترین ویژگی منتظران است

کارشناس مسائل دینی گفت: انتظار حقیقی و بصیرت مهم‌ترین رسالت و وظیفه منتظران واقعی امام زمان (عج) است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد طباطبایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به آغاز سالروز امامت امام عصر(عج)، اظهار داشت: سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) فرصتی برای تجدید‌بیعت با امام عصر خود است و باید تلاش کنیم تا آنگونه که شایسته است حرکت کنیم و در مسیر حق قدم برداریم تا از منتطران واقعی باشیم.

وی افزود: بصیرت و انتظار واقعی از مهم‌ترین ویژگی‌های شیعیان و منتظران حضرت مهدی (عج) است لذا باید در راستای ترویج گفتمان انتظار و فرج در جامعه تلاش کنیم و همه به وظیفه خود عمل کنند تا شرایط برای ظهور امام عصر (عج) فراهم گردد.

کارشناس مسائل دینی تصریح کرد: رسالت منجی آخرالزمان یک رسالت جهانی است که با ظهورش، جهان را از عدل پُر می‌کند و فریادرس و حامی مظلومان عالم خواهد بود لذا بعد از ظهور امام عصر (عج) عدل و داد در سراسر جهان گسترش می‌یابد.

طباطبایی بیان کرد: منتظران واقعی امام زمان (عج) باید بدانند که امام زمان خود از آن‌ها چه انتظاری دارد و باید بتوانند این انتظارات را برآورده کنند تا از یاران آقا قرار گیرند و باید آماده باشیم تا به عنوان یار امام عصر (عج) در مسیر حق و عدالت قدم برداریم.

وی با اشاره به انحرافات و شبهه‌افکنی توسط دشمنان، گفت: دشمنان در این مسیر نیز با توطئه و انحرافات سعی دارند تا اذهان را به سمت و سویی جدا از ظهور سوق دهند اما شیعیان و منتظران هر روز مشتاق‌تر و مصمم‌تر برای ظهور آماده هستند.

کارشناس مسائل دینی خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری یکی از شاخصه‌های مهم و اصلی منتظران است که باید منتظران به این اصل توجه داشته باشند از همین رو، روز نهم ربیع‌الاول بهترین فرصت برای تجدید پیمان با امام زمان (عج) است که نشان دهیم آماده ظهور هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از