حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده کل سپاه:

ایران پناهگاه تمامی مسلمانان است

ایران پناهگاه تمامی مسلمانان است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران پناهگاه تمامی مسلمانان است فرق نمی‌کند در قلب نظام باشند یا در همسایگی ما، اگر لازم باشد آن‌ها را حمایت می‌کنیم و خودمان هم شمشیر می‌کشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در یادواره شهدای قرارگاه رمضان طی سخنانی اظهار داشت: قلب‌های مردم ایران سرشار از عشق و دلدادگی نسبت به همه ملت‌های مسلمان خصوصا شهیدان عزیز اسلام است.

وی افزود: مقاومتی که از سال‌های دور با تأسیس قرارگاه رمضان آغازشده امروز در حال تغییر صفحات تاریخ است.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: قرارگاه رمضان یکی از استثنایی‌ترین قرارگاه‌های جنگ بود چون هسته اولیه یک الگوی مقاومت مشترک بین دو ملت در دو سرزمین شکل گرفت. برای سپاه این قرارگاه یکی از مهم‌ترین ارکان جنگ به‌حساب می‌آمد.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: شهید سلیمانی برای آزاد کردن ملت‌های مسلمان و تحت ستم، کوه به کوه و کوچه به کوچه زحمت کشید و درهم‌آمیخته شدن خون شهید ابو مهدی با شهید سلیمانی نشان می‌دهد اسلام برای دفاع از مظلوم مرز نمی‌شناسد و قرارگاه رمضان ابتکار اولیه‌ای بود برای بیان این حقیقت.

وی با بیان اینکه قرارگاه رمضان تجلی امت واحده برای جهاد است، گفت: تجربه نشان داده سربلندی ملت‌ها از درون جهاد و شهادت عبور می‌کند. دشمن هر جا طلوع اسلام را ببیند شمشیر می‌کشد و ده‌ها سال است جهان اسلام میدان تاخت‌وتاز مستکبران است.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران پناهگاه تمامی مسلمانان است فرق نمی‌کند در قلب نظام باشند یا در همسایگی ما. عمل ما بر اساس جغرافیای اعتقادی ما است اگر مسلمانان در این جغرافیا درخطر باشند ورود می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم مستکبران به آنان ظلم کنند. ما به مستضعفان جهان هم‌فکر می‌کنیم چون دایره ظلم وسیع است. مقاومت اسلامی تکثیرشده است و امروز صهیونیست‌ها از یمن، عراق، لبنان و در وعده صادق از ایران زیر آتش هستند. ما باید بایستیم و نباید کرنش کنیم چراکه مسلمان عزیز است و عزیز هم شکست‌ناپذیر است.

فرمانده کل سپاه یادآور شد: عملیات وعده صادق جلوه‌ای از این حقیقت بود که اگر شرایط اقتضا کند ما عمل می‌کنیم. این نیست که بنشینیم و دیگران عمل کنند. اگر لازم باشد آن‌ها را حمایت می‌کنیم و خودمان هم شمشیر می‌کشیم. عزت مسلمانان از همه‌چیز مهم‌تر است. در لحظات حساس، اگر مسلمانان بترسند ذلیل خواهند شد و این سفارش مولای ما امام علی(ع) است. جهاد راه عزت و آزادی ما است که بدون وحدت و پیوند خوردن قلب‌ها ممکن نیست.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد ما را باهم بیگانه کند و پس از در هم شکستن یک ملت سراغ ملت دیگر شوند. این داستان را آن‌قدر ادامه می‌دهند تا به مسلمان جهان سیطره یابند اما این اصل ممکن نیست و مسلمانان بیدار شدند و نسبت به سیاست‌های پنهان دشمنان آگاه شده‌اند. ما رهبری داریم که دشمن را می‌شناسد و به حقیقت قدرت کبریایی هم ایمان دارد.

وی با اشاره به قدرت‌های غیر الهی گفت: این قدرت‌ها بر اساس قرآن در برابر قدرت الهی ناتوان هستند؛ بنابراین اگر ما در میدان باشیم آن‌ها میدان را ترک خواهند کرد و ما می‌توانیم با پیوند زدن تمام قدرتمان به‌عنوان بخش مهمی از قدرت معتبر جهان ظاهر شویم کما اینکه اکنون به‌عنوان قدرت اسلام ظاهرشده‌ایم. برادران عزیز کُرد و عرب ما در هرکجای جهان باشند برادران ما هستند. اسلام از این مرزها عبور کرده است و شعب و قبایل را فرصت می‌داند.

سرلشکر سلامی همچنین گفت: اربعین نشان‌دهنده این تجمیع محبت‌ها است که ملتی با قومیت‌های مختلف در مسیر عشق و ارادت ائمه به یکدیگر می‌پیوندند و یک جهان جدید می‌سازند. هرکجا باهم هستیم شکست‌ناپذیریم.

انتهای خبر/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از