حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/28 شمسی | 2024/05/17 میلادی
فرازی از وصيت‌نامه شهيد «دلوجی»؛

قیام برای دین خدا ضروری است

قیام برای دین خدا ضروری است

شهید «تاج‌الدین دلوجی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: بايد براي اسلام دعا كنيم و براي پيروزي اسلام در سراسر جهان، ما بايد تمامي در راه دين خدا و فرمانده او قيام كنيم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، شهید «تاج‌الدین دلوجی» در سال ۱۳۴۶ به دنیا آمد او فردی بود باخدا به نماز صبح خیلی اهمیت می‌داد و همیشه خوشحال بود و فردی بود که ساده می‌زیست و ساده زندگی می‌کرد. باایمان بود به پدر و مادر خود احترام می‌گذاشت پایبند به جمهوری اسلامی بود به مستمندان کمک می‌کرد در مراسم سوگواری امام حسین شرکت می‌کرد و شهید در خرمشهر در تاریخ ۶۱/۰۲/۱۰ به‌وسیله گلوله دشمن در فرق سر به شهادت رسید.

 

وصیت‌نامه شهید تاج‌الدین دلوجی:

بنام خداوند متعال

ما باید تمام عزیزانمان را فدای اسلام کنیم «امام خمینی(ره)» 

نخست باید برای اسلام دعا کنیم و برای پیروزی اسلام در سراسر جهان، ما باید تمامی در راه دین خدا و فرمانده او قیام کنیم علیه دشمنان اسلام قیام کرده و آن‌ها را شکست دهیم و باید به ندای رهبرمان لبیک بگوئیم و گوش‌به‌فرمان او باشیم. خانواده من باید راهم را ادامه دهند که راه من پیروی از خمینی(ره) است و راه خمینی(ره) راه سرور شهیدان حسین‌ابن‌علی(ع) است که باید تمام مسلمین این راه را ادامه دهند و در پشت جبهه علیه منافقین کوردل جنگند. همان‌طور که امام می‌فرماید منافقین از کفار بدترند و ما نیز باید همه به دستور امام عمل کنیم. سلام مرا به اعضای خانواده و بستگان برسانید و مرا حلال کنید و اگر از طرف من به کسی آزار یا اذیتی رسیده مرا ببخشند. شما نباید برای شهادت من ناراحت باشید؛ و ملت یک ملت الهی باشد و ادامه‌دهنده راه فرزند پاک اسلام حسینی باشد چون‌که حسین(ع) به دستور خدا عمل کرد و در راه دین خدا شهید شد و ما نیز در راه دین خدا شهید شویم.

امیدوارم که اسلام در سراسر جهان گسترش یابد و تمام جهان اسلامی باشد.

خداحافظ - تاج‌الدین دلوچی

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از